گران ترین ادکلن جیبی مردانه برای استفاده روزانه

گران ترین ادکلن جیبی مردانه برای استفاده روزانه کاماپرس

ادکلن جیبی یک نجات‌بخش همیشگی برای موقعیت‌های اضطراری و استرس‌زا در روزمره است که به‌شکلی فوری به پوشیدن عطر در آن‌ها احتیاج دارید. این مدل از ادکلن‌ها معمولا در حجم کمتر از 100 میلی‌لیتر ارائه‌شده و قیمت مناسب‌تری نسبت به ادکلن اصلی دارند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین ادکلن جیبی مردانه برای استفاده روزانه را معرفی می‌کند.

ادکلن جیبی مردانه عود وود تام فورد (TOM FORD Oud Wood)

وقتی نام تام فورد را روی جعبه یک عطر در هر اندازه‌ای می‌بینیم، خیلی زود گران‌قیمت بودن آن را متوجه می‌شویم که البته با کیفیت و اصالت مثال‌زدنی رایحه‌های آن، بالا بودن قیمت تا حدودی منطقی به‌نظر می‌رسد.

عطر مردانه عود وود با همراهی نت‌هایی تلخ و چوبی، عطری یونیک و منحصربه‌فرد برای تمام فصل‌ها است. رایحه مرموز این عطر از آن‌هایی است که همه‌جا دنبال آن می‌گردید و  در بیشتر مواقع، به‌سختی آن را با بویی جدید جایگزین می‌کنید.

عطر تام فورد وود عود جیبی در حجم 30 میلی‌لیتر با قیمت روز 13 میلیون و 12 هزار تومان ارائه شده که می‌توانید نسخه دست‌ریز آن را نیز با قیمتی حدود 2 میلیون و 23 هزار تومان در شیشه‌های 5 میلی‌لیتری، تهیه کنید.

راز آسمان پایتخت

ادکلن جیبی مردانه عود وود تام فورد (TOM FORD Oud Wood) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ادکلن جیبی مردانه ونتو برندینی (Brandini Vento)

عطر ونتو از برند ایرانی برندینی در سال 2021 با رایحه‌ای معتدل و مایل به شیرین به بازار معرفی شد. ونتو در حجم 90 میلی‌لیتر با قیمت حدودی 1 میلیون و 498 هزار تومان به‌فروش می‌رسد که اصلی‌ترین نت‌های آن را ترنج، چوب کشمیر، بنفشه و جیر تشکیل داده‌اند. اگر رایحه این عطر را کنار بگذاریم، طراحی شیشه آن نیز یکی از خاص‌ترین ویژگی‌هایی است که آن را برای هدیه در مناسبت‌های مختلف، مناسب می‌کند.

ادکلن جیبی مردانه ونتو برندینی (Brandini Vento) کاماپرس

ادکلن جیبی مردانه اچ 24 هرمس (H24 Hermes)

بوی تمبز و مدرنی که اچ 24 از خود بروز می‌دهد، یکی از دلایل اصلی محبوب بودن این عطر جیبی دربین اقایان است. کریستین ناگل، عطار این عطر از هرمس در تولید آن از ترکیب متفاوتی از نرگس، مریم گلی، چوب رز و گل‌های زرد استفاده کرده تا شادی لذت‌بخشی را به روزهای داغ تابستانی اضافه کند.

قیمت روز اندازه جیبی اچ 24 در حجم 30 میلی‌لیتر، حدود 3 میلیون و 832 هزار تومان است. توجه داشته باشید که اگر رایحه‌هایی شیرین با گرمای بیشتری می‌پسندید، این عطر برای شما کاربردی نیست.

ادکلن جیبی مردانه اچ 24 هرمس (H24 Hermes) کاماپرس

ادکلن جیبی مردانه بوتگا ونتا (Bottega Veneta pour Homme)

پورهوم پرفروش‌ترین عطر مردانه برند بوتگا ونتا است که در سال 2017 به بازار آمد. امتیاز این عطر ازنظر رایحه خوش‌بو و ماندگاری بالا، میانگین 8 را از کاربران دریافت کرده و از آن عطرهایی است که قابلیت تبدیل شدن به امضای شخصی شما را دارد.

این محصول بوتگا ونتا با اسانس‌های باطراوت چوبی و چرمی، حس قدم زدن در یک جنگل پر مه و آرامش‌بخش را زنده می‌کند که برای علاقه‌مندان به عطرهای تلخ، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. قیمت حدودی اندازه 90 میلی‌لیتری ادکلن جیبی پورهوم بوتگا ونتا حدود 2 میلیون و 624 هزار تومان است.

ادکلن جیبی مردانه بوتگا ونتا (Bottega Veneta pour Homme) کاماپرس

ادکلن جیبی مردانه آکوا دی پارما (Acqua di Parma)

خنک، کلاسیک و همیشه دوست‌داشتنی توصیفاتی است که کاربران برای عطر دی پارما به‌کار برده‌اند. البته نت‌های لیمو، پچولی، پرتقال، رزماری و لوندر این عطر طوری با یکدیگر ترکیب شده‌اند که خنک بودن باعث نمی‌شود در فصل‌های سرد سال آن را کنار بگذاریم.

آکوا دی پارما در حجم 30 میلی‌لیتر ارزشی برابر با 4 میلیون و 25 هزار تومان دارد اما اگر به‌دنبال نسخه قیمت مناسب‌تر آن هستید بهتر است نمونه سمپل در اندازه 1.2 میلی‌لیتری را به قیمت 368 هزار تومان تهیه کنید.

ادکلن جیبی مردانه آکوا دی پارما (Acqua di Parma) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز