گران ترین دفتر مشق فانتزی در بازار

ژیوار

با قیمتی بین 100 تا 200 هزار تومان می‌توان گران‌ترین دفتر مشق فانتزی در فروشگاه‌های اینترنتی را خریداری کرد. اغلب دفترهایی که قیمتی بیشتر از این مقدار دارند برای مشق مناسب نیستند و صفحات شطرنجی، بدون خط، طرح‌دار و متفاوتی دارند. بهترین دفتر مشق برای کودکان، دفترهایی هستند که در آن‌ها خطوطی ساده ترسیم شده است و امکان نوشتن را بدون حواس‌پرتی فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین دفتر مشق‌های فانتزی در بازار را معرفی می‌کند.

دفتر مشق فانتزی طرح یونیکورن پولیشی

این دفتر مشق فانتزی با طرح یونیکورن و تعداد برگ 80 عددی، با قیمت 235 هزار تومان در سایت باسلام به فروش می‌رسد. این محصول در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است و دلیل اصلی خاص بودن آن جلد نرم و پارچه‌ای است که طرحی برجسته و زیبا دارد. این دفتر خطوط صاف و ساده‌ای دارد و در داخل آن طرح‌های دیگری به چشم نمی‌خورد، به همین جهت در نوشتن مشق نیز چشم‌ها را خسته نمی‌کند.

دفتر مشق فانتزی 100 برگ دکمه‌ای طرح دایناسور سویل

این دفتر جذاب و خاص با قیمت 144 هزار تومان در سایت ایران تحریر به فروش می‌رسد. خط‌کشی‌های این دفتر به رنگ طوسی هستند و فاصله خطوط آن 9 میلی‌متر است. همچنین این دفتر سیمی با طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود و شکل دایناسور آن طرفداران زیادی دارد. ابعاد این محصول 2 در 15 در 21 سانتی‌متر است.

دریان سفر امید

دفتر مشق فانتزی جلد طلقی PP طرح فضا

این محصول سیمی 200 برگ با خطوط آبی کم‌رنگ ارائه شده است و با قیمت 130 هزار تومان در نوشت افزار آسمان به فروش می‌رسد. این دفتر مشق فانتزی طرح فضای زیبایی دارد و نوع جلد آن منعطف است. همچنین، این دفتر ابعاد 2 در 16 در 23 سانتی‌متری دارد و صفحات آن کادربندی شده هستند.

دفتر مشق فانتزی برگ بامبیلیپ طرح دخترانه

این دفتر مشق فانتزی و زیبا با کد 9557708 در سایت اسنپ شاپ به فروش می‌رسد و 105 هزار تومان قیمت دارد. این محصول با طرح بسیار زیبا و دخترانه‌ای ارائه می‌شود و خطوط ساده‌ای در کاغذهای آن کشیده شده است. همچنین جنس جلد این محصول مقوایی است و نوع صحافی سیمی دارد. این طرح می‌تواند انتخابی مناسب برای دختران خوش سلیقه باشد.

دفتر مشق فانتزی 100 برگ پیتیکو

دفتر مشق فانتزی 100 برگ سیمی پیتیکو در سایت بونیتا تحریر به فروش می‌رسد و قیمت آن 85 هزار تومان است. این دفتر با جنس جلد نرم و جنس کاغذ تحریر عرضه می‌شود و کاغذهای خط‌دار دارد. طرح جلدهای این دفترها بسیار زیبا هستند و از شکل فضانوردی تا یونیکورن در آن‌ها پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : باسلامبونیتا تحریر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان