گرانی یک میلیون تومانی سکه طی دو ماه

ژیوار

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ساعتی پیش در حالی از کاهش 400 هزار تومانی سکه طی یک هفته اخیر خبر داد که هر سکه بهار آزادی نسبت به دو ماه قبل یک میلیون تومان گران شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز هر سکه بهار آزادی با قیمت 12 میلیون و 305 هزار تومان معامله می‌شد. این در حالی است که یک ماه قبل، یعنی 27 مهرماه هر سکه بهار آزادی 11 میلون و 349 هزار تومان قیمت داشت. دو ماه قبل یعنی 27 شهریورماه نیز با 11 میلیون و 301 هزار تومان هر سکه بهار ازادی فروخته می‌شد.

دریان سفر امید

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علت افت محدود قیمت سکه در هفته اخیر را کاهش قیمت اونس جهانی طلا، کاهش نرخ ارز در داخل و همچنین کاهش تقاضا و معاملات اعلام کرد. طبق ادعای کشتی‌آرای هر قطعه سکه ۳۹۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵ هزار تومان کاهش قیمت را هفته اخیر تجربه کرده است.

قیمت طلای 17 عیارآب شده ۸۰ هزار تومان به ازای هر مثقال کاهش یافته و به پنج میلیون ۳۷۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در پایان هفته با قیمت یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان دادوستد شده و براین اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به نسبت ابتدای هفته بطور متوسط ۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۵ هزار تومان افت ارزش داشته‌اند.
انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز