کیک و کلوچه لیلتین با کمترین مواد نگهدارنده / نمایشگاه آگروفود 1403

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل گروه صنایع غذایی لیلتین گفت: مواد نگهدارنده‌ای که در تولید محصولات استفاده می‌کنیم از میزان استاندارد پایین‌تر است و وجه تمایز گروه صنایع غذایی لیلتین با موارد مشابه را تولید محصولات سلامت محور می‌دانیم.

سید محسن میرکاظمی در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه آگروفود 1403 در گفت‌وگو با کاماپرس، با اشاره به اینکه گروه صنایع غذایی لیلتین از سال 99 شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: زمانی که با اپیدمی کرونا روبرو بودیم و اغلب کارخانه‌ها در حال ورشکستگی بودند هلدینگ تهران گاما از حیث مسئولیت اجتماعی، کارخانه صنایع غذایی لیلتین با 7 کارگر را تاسیس کرد و در حال حاضر حدود 70 کارگر به صورت تمام وقت و مستقیم در حال خدمت رسانی هستند، البته این تعداد به جز نیروهای ستادی است.

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس

وی با تاکید بر اینکه رسالت ما اشتغال زایی است و سلامتی را در چند حوزه تعریف می‌کنیم، افزود: باتوجه به سونامی سرطان در کشور، استفاده حداقلی از مواد نگهدارنده را در دستور کار قرار داده‌ایم، چراکه یکی از علل اصلی آن، استفاده از مواد نگهدارنده به شکل کنترل نشده است. از طرفی واحد تحقیق و توسعه ما به خاطر سرمایه گذاری قابل توجه، با فرمالیسیون و استفاده از مواد اولیه مرغوب، توانسته مدت ماندگاری محصولات را بالا ببرد.

توجه به سلامت کودکان و نوجوانان

میرکاظمی این را هم گفت که در تمام این سال‌ها، تلاش کرده‌اند عوامل آسیب رسان به سلامت مانند قند و چربی را در محصولات به شدت کنترل کنند و برای شیرین کردن از محصولات جایگزین استفاده می‌کنند که می‌توان از کره به جای روغن پالم نام برد. مقدار پروتئین را از طریق تخم مرغ تازه در محصولات افزایش داده و مقدار گلوتن آرد را کم کرده‌اند و برای بالابردن سطح کیفی محصولات، دانه‌های روغنی مانند کنجد و مغز تخمه آفتابگردان را جایگزین می‌کنند، چراکه یکی از اقشار مصرف کننده کالاهای این شرکت، کودکان و نوجوانان هستند و با این مواد تشکیل دهنده، بخشی از ویتامین‌های بدن‌شان تامین می‌شود.

راز آسمان پایتخت

وی در ادامه این را هم توضیح داد که شرکت لیلتین به صورت متمرکز به تولید انواع کیک و کلوچه و 17 محصول منحصر می‌پردازد و مقادیر قابل توجهی فروش خارجی دارد. وی در همین زمینه افزود: به صورت مستقیم صادرات نداریم اما تجار خارجی از کشورهای همسایه مانند عراق و پاکستان برای خرید محصولات به ما مراجعه می‌کنند که درب کارخانه به آنها تحویل می‌دهیم. در واقع روند صادرات از طریق خودشان انجام می‌شود.

نمایشگاه موادغذایی-کاماپرس

حضور مستمر در نمایشگاه‌های مختلف

وی در خصوص هدف شرکت در نمایشگاه مواد غذایی گفت: اهمیت نمایشگاه و حوزه برندیگ به اندازه‌ای قابل توجه است که از سال اول فعالیت حرفه‌ای خود، در نمایشگاه‌‌های مرتبط شرکت کردیم. سه نمایشگاه قبلی در حوزه شیرینی و شکلات بود و امسال به عنوان یک شرکت جوان و پویا و نوآور در سی و یکمین نمایشگاه آگروفود حاضر شدیم که بازخورد خوبی را هم از شرکت‌های مشابه و هم بازدیدکنندگان گرفتیم. این راهم تاکید کنیم که از 25 اردیبهشت امسال تیزر لیلتین از صداوسیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز