کیا کارنیوال 2023 ؛ یک شاسی بلند تفریحی باب میل ایرانی ها (ویدیو)

لست سکند

وقتی کیا کارنیوال 2023 را به یک نظر نگاه کنید احساس می کنید که یک شاسی بلند متوسط را دیده اید و این بدان معناست که تیم طراحی و بازاریابی کمپانی کیا کارش را به درستی انجام داده است ولی باید گفت این خودرو صد در صد یک مینی ون جادار و قدرتمند است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا کارنیوال مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کیا کارنیوال مدل در تیپ های  LX،  EX، SX  و SX Prestige به بازار عرضه می شود. این مینی ون خانوادگی و جادار به یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری مجهز است که 290 اسب بخار نیرو تولید می کند. گیربکس نیز از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک عرضه نمی شود.

کیفیت سواری و هندلینگ کیا کارنیوال مدل 2023 بسیار عالی است و به طور قطع سرنشیناش را تحت تأثیر قرار خواهد داد. موتور شش سیلندر را کارش را خوب انجام می دهد و شتاب صفر تا صد کیا کارنیوال را به 7.0 ثانیه می رساند.

راز آسمان پایتخت

تجهیزات ایمنی کیا کارنیوال مدل 2023

از تجهیزات ایمنی کیا کارنیوال مدل 2023 که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به سیستم هشدار عبور از خط، نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز اضطراری اتوماتیک به همراه سیستم تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز