کیا اسپورتیج ایکس پرو مدل 2023 ؛ توانمندتر از حد انتظار ظاهر شد

کیا اسپورتیج ایکس پرو مدل 2023 در کلاس خودش توانایی های آفرود بسیار خوبی دارد که بالاتر از متوسط ارزیابی می شود. طراحی این شاسی بلند کره ای به گونه ای است که چسبندگی زیادی ایجاد می کند و تایرهای کوچک تر نیز باعث می شوند ناهمواری های مسیر به خوبی جذب بشوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

موتور چهار سیلندر و 2.5 لیتری 187 اسب بخار نیرو و 241 نیوتن متر گشتاور تولید و بسیار نرم و بی صدا کار می کند. وقت گاهی غرش موتور شنیده می شود که آن هم شنیدنی و جذاب است. صدای باد و تایرها نیز به هیچ عنوان وارد کابین نمی شوند.

چراغ های کیا اسپورتیج ایکس پرو مدل 2023 هنگامی که پر از گل و لای بشوند باز هم نور خوبی دارند، علاوه بر این پروژکتورهای ال ای دی مسیر را به خوبی روشن می کنند و به راننده اجازه می دهند پیش رویش را به وضوح ببیند. وقتی در مسیرهای تنگ و پر مانع قرار بگیرید نیز دوربین دید 360 درجه می تواند کمک زیادی به مسیریابی بکند.

صندلی های جلو بزرگ و جادار هستند و روکش هایی از چرم مرغوب دارند. این صندلی ها برای راحتی بیشتر به گرمکن نیز مجهز شده اند، علاوه بر این سیستم تهویه هوا نیز بسیار قوی است کارش را به خوبی انجام می دهد.

آریاک سفر

در مجموع می توان گفت قدرت و توانایی های کیا اسپورتیج ایکس پرو مدل 2023 زمانی مشخص می شود که آن را از آسفالت دور کرد و به میان مسیرهای ناهموار طبیعی برد. البته این شاسی بلند از دیواره های صخره ای بالا نمی رود، ولی در بیراهه نوردی عملکردی فراتر از حد انتظار از خودش به نمایش می گذارد.

پربازدیدترین اخبار و مقالات را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز