رنو مگان 2022 ؛ شاسی بلندی نوظهور برای بازار ایران

رنو مگان یکی از آن خودروهایی است که خودش را به خوبی در بازار جا انداخته و به عنوان یک خودرو خانوادگی سابقه خوبی از خودش به جا گذاشته است. رنو مگان از سال 1995 در جاده ها حضور دارد و به رقابت با فولکس واگن گلف، هوندا سیویک، تویوتا کرولا و اپل آسترا پرداخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امسال کمپانی رنو گام بزرگی به جلو برداشته است و نسل پنجم رنو مگان را در قالب یک شاسی بلند تمام برقی روانه بازار خواهد کرد. در واقع، رنو مگان مدل 2022 یک خودرو بسیار جادار برقی است و از فناوری های بسیار پیشرفته ای بهره می برد. طبق آخرین خبرها قرار است این شاسی بلند نوظهور توسط شرکت سایپا وارد ایران شود.

رنو مگان تمام برقی مدل 2022 از پلتفرم CMF-EV استفاده می کند که در خودرو سال، یعنی نیسان آریا نیز به کار گرفته شده است. موتور رنو مگان ساخت کمپانی فرانسوی رنو است و می تواند 217 اسب بخار نیرو تولید کند و نکته جالب توجه این است که در تولید این موتور از هیچ ماده کمیابی استفاده نشده و 20 درصد از کابین داخلی نیز با مواد بازیافتی مانند بطری های پلاستیکی ساخته شده است.

برق مورد نیاز موتور را یک باتری بسیار نازک 60 کیلووات بر ساعتی تأمین می کند که در فولکس واگن ID.3 نیز به کار گرفته شده است.

آریاک سفر

رنو مگان برقی مدل 2022 می تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 450 کیلومتر را بپیماید و شتاب صفر تا صد آن 7.5 ثانیه اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب امروز:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رنو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رنو مگان 2022 ؛ شاسی بلندی نوظهور برای بازار ایران

  1. مجید گفته:

    اگر قرار تو ایران تولید بشه باید دو سوم فرانسه به مردم تحویل بدید چون کارگر ارزانتر ولی اگر واردمیکنید دودرصد بالاتر حق ندارید قیمت خودرو رو بکشید بالانربهتون میگم شاید تزتر بشه

  2. حبیب‌الله بختیاری گفته:

    خواهد آمد بی گمان، اما نمی خواهند کسانی ،
    مردمان آرام بگیرند!!!! ، هی تورم ، هی گرانی ، هی فساد ، هی مافیا ،،،،، لعنت به قوم اشقیا ،

    آیا جوانمردی هست که جلوی تباهی های گفته شده را بگیرد ، تا پس چند دهه ، دست کم با آرامش سوار یک خودرو شویم !!!؟؟؟🧐🧐🧐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز