شاسی بلند کیا EV6 مدل 2023 ؛ خودرویی لوکس و امروزی (ویدیو)

شاسی بلند کیا EV6 یک خودرو برقی است که کمپانی سازنده ادعا کرده است از یک تسلا سریع تر شارژ می شود، از هیوندای آیونیک 5 برد بیشتری دارد و اگر مدل مناسب را انتخاب کنید، شتاب آن می تواند حتی از پورشه تایکان 4S نیز بیشتر باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند کیا EV6 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ادعاهای کمپانی کیا در مورد شاسی بلند کیا EV6 مدل 2023 را باید جدی گرفت چون این خودروساز کره ای در بازار خودروهای برقی تازه وارد نیست و پیشتر خودروهای برقی مانند کیا نیرو را نیز تولید کرده است.

شاسی بلند کیا EV6 مدل 2023 به گونه ای طراحی شده است که یک خودرو تمام برقی باشد و خودرویی است که از لحاظ ظاهری بین یک شاسی بلند و یک هاچ بک قرار می گیرد. با این که  کیا EV6 شباهت های زیادی با هیوندای آیونیک 5 دارد، ولی به هیچ وجه نمی توان گفت همان خودرو است که در قالبی جدید عرضه شده است.

آریاک سفر

شاسی بلند کیا EV6 مدل 2023 به یک باتری 77.4 کیلووات بر ساعتی مجهز است که برد آن را به 482 کیلومتر می رساند. به لطف استفاده از شارژ سریع 238 کیلووات بر ساعتی، می توان این خودرو را ظرف 18 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ کرد که قدری سریع تر از زمان لازم برای شارژ تسلا مدل Y است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز