کمپین تبلیغاتی جدید فلای تودی در آستانه فصل سفر

ژیوار

فلای تودی که یکی از پرمشتری‌ترین پلتفرم‌های رزرواسیون بلیط و هتل است، کمپین تبلیغاتی جدید خود را آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، در کمپین جدید فلای‌تودی نام شهرهای گردشگرپذیری مانند شیراز، اصفهان، کیش و بندرعباس به صورت نصفه و نیمه نمایش داده شده است. در بیلبوردهای این شرکت، نام شهر با حروف بزرگ در وسط کادر نوشته شده و در زیر آن با حروفی ریزتر، عبارت «سفرت رو کامل کن» درج شده است.

طراحی این تبلیغات به شکلی است که توجه بیننده از فاصله دور به نام شهر جلب می‌شود اما کامل نبودن نام شهر، سبب می‌شود تا با کنجکاوی بیشتری فاصله خود با بیلبورد را طی کند. بیننده پس از نزدیک شدن به بیلبورد با آمادگی ذهنی بیشتری سطر دوم یعنی «سفرت رو کامل کن» را می‌خواند. در پایین این تبلیغ نیز عبارت‌های «فلای تودی» و «خرید آنلاین بلیط هواپیما و هتل» و آدرس سایت این شرکت مشاهده می‌شود.

دریان سفر امید

ترمینال یک فرودگاه مهرآباد

ترمینال فرودگاه شیراز

محوطه بیرونی فرودگاه کیش

تیزینگ  اوپنینگ سال 1400

فلای تودی در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز یک کمپین تبلیغاتی گسترده را اجرا کرد. تمرکز کمپین تیزینگ  اوپنینگ فلای تودی در سال 1400 بر «حس و حال خوب سفر» بود. بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت با پیام‌های «برای شروع یه سفر ارزون؛ چقدر انتظار کشیدن لذتبخشه» ، «وسط یه سفر دلچسب؛ چقدر خوبه که در دسترس نباشی» و «آخر یه سفر خاطره‌انگیز؛ چقدر حیفه که برگردی خونه» توانست توجه شهروندان را به خود جلب کند.

فلای‌ تودی یک سامانه رزرواسیون بلیط و هتل است که توسط آژانس آبنوس گشت راه‌اندازی شده است. آبنوس گشت فعالیت خود را از سال 1384 در تهران آغاز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز