کشف ۱۴ دستگاه BMW مرموز در تهران

ژیوار

رئيس پليس امنيت اقتصادی تهران می‌گوید در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، ۱۴ دستگاه خودوری سواری بی ام و ایکس 4 در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو شده است.

به گزارش کاماپرس، تمامی خودروها توقیف شدند چراکه فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نيز ثبت نشده‌اند. کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بيش از ۲۱۰ ميليارد تومان برآورد کرده‌اند.

امروز مصادف با چهاردهم مرداد ماه، بی ام و ایکس 4 با قیمتی معادل 9 تا 12 میلیارد تومان در سایت‌های خرید و فروش ماشین معامله می‌شود و این در حالی است که سال ساخت آنان مربوط به حدود 10 سال قبل است. بنابراین طبیعی است که بی ام و های جدید قیمت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ماجرای آزاد شدن واردات خودروهای کارکرده و حواشی آن

در هفته‌های اخیر خبر آزاد شدن و در مدت زمان کوتاهی بعد از آن خبر ممنوعیت واردات خودروهای کارکرده مطرح شد. این در حالی است که نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو ضمن اشاره به نامه‌ اخیر بانک مرکزی در خصوص شیوه‌نامه ارز واردات خودروهای کارکرده که ثبت آماری واردات این خودروها را بصورت موقت متوقف کرده است، بر اجرای این مصوبه توسط بانک مرکزی تاکید کرده و معتقد است که این مصوبه توسط بانک مرکزی تدوین نشده و مکلف به اجرای آن است.

او این شیوه‌نامه را مطابق با آیین نامه واردات خودروهای کارکرده دانسته که اجرای آن منجر به ترخیص سریع‌تر خودرو از گمرک می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز