کسب درآمد از سایت ‌های کلیکی

ژیوار

گسترش همه جانبه اینترنت سبب تنوع روش‌های کسب درآمد شده است. گروهی از طریق راه‌­اندازی وبسایت و ارائه کالاها و خدمات در این بستر درآمدزایی می‌کنند، اما برخی با کلیک روی بعضی سایت‌ها یا بنرهای تبلیغاتی به پول می­‌رسند.

به گزارش کاماپرس، معمولا کلیک روی تبلیغات خارجی پردرآمدتر است، زیرا پرداختی آنها به دلار است. ایرانیانی که مایل به کسب درآمد دلاری هستند، بهتر است این روش را به کار بندند و سپس از طریق یک سایت معتبر به نقد کردن درآمد دلاری خود بپردازند.

در این گزارش روش‌­های کسب درآمد از سایت‌های کلیکی و چگونگی نقد کردن درآمد دلاری از آنها شرح داده شده است.

سه روش عمده کسب درآمد از سایت‌های تبلیغاتی کلیکی

این روزها با رشد روزافزون اینترنت، شاهد کسب درآمدهای آسان هستیم. بسیاری از افراد در سنین نوجوانی مشغول به این کار هستند و به روند تحصیلی آنان نیز آسیبی وارد نمی‌کند. معمولا همه افراد با داشتن اطلاعات پایه‌ای و بدون هیچ دردسری امکان ورود به اینترنت و کلیک روی سایت‌های تبلیغاتی دارند. از این طریق امکان کسب درآمد دلاری چندان دشوار نیست و افراد می‌توانند از قید و بند کارهای سخت و طاقت فرسا رها شوند.

البته کسب درآمد این چنینی برای مردم خارج از ایران آسان است، اما ایرانیان برای نقد کردن درآمد دلاری با مشکلاتی مواجه می‌شوند. در ادامه، چگونگی درآمدزایی از سایت‌های کلیکی و نقد کردن درآمد دلاری تشریح شده است.

دریان سفر امید

تبلیغات فضای اینترنت اندکی متفاوت‌تر از تبلیغات رادیویی و تلویزیونی است. تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که افراد باید آن را بشناسند. در روش اول برخی تنها به پخش فیلم تبلیغاتی اکتفا کرده و با درگیر کردن مخاطب در بازه زمانی طولانی به آنان پول می‌دهند. در روش دوم برخی دیگر در انتهای فیلم تبلیغاتی، سوالاتی را مطرح می‌کنند که به ازای پاسخ به هر سوال به کاربر پولی پرداخت می‌شود. در روش سوم نیز فرد با کلیک کردن روی نظرسنجی سایت‌های تبلیغاتی یا دعوت از افراد دیگر، درآمد کسب می‌کند.

این سه روش سایت‌های تبلیغاتی کلیکی بسیار زیاد مشاهده می‌شود. افرادی که از طریق سایت‌های کلیکی درآمدزایی می­کنند، احتمالا برای نقد کردن درآمد خود با مشکل مواجه خواهند شد. از آنجایی که ایران در تحریم همه جانبه به سر می‌برد، نقد کردن این پول اندکی دشوار است، اما غیرممکن نیست.

 

چگونگی نقد کردن درآمد دلاری

افراد به منظور نقد کردن درآمد دلاری خود از پی پال  بایستی ابتدا لینک آدرس سایت مورد نظر را وارد و سپس درآمد خود را به صورت دلاری دریافت کنند. از آنجایی که سایت پی‌پال، آدرس ایران را تایید نمی‌کند، باید آدرس‌های دیگر را در آن وارد کرد که انجام آن کار پرریسکی است.

مهم‌ترین نکته‌ای که برای نقد کردن درآمد از طریق این درگاه وجود دارد، ارجاع به سایت‌ها و صرافی‌های معتبر است، زیرا برای انجام چنین کارهایی باید در سایت‌های مذکور احراز هویت انجام و در نتیجه، تمامی اطلاعات شخصی و خصوصی و همچنین اطلاعات مربوط به درآمد و دارایی فرد را در دسترس صاحبان شرکت‌ها و سایت‌های مربوطه قرار داد.

درآمد از سایت - کاماپرس

نقد کردن درآمد دلاری با «آریاپی»

پروسه فوق در صورتی راحت و بدون دردسر طی خواهد شد که توسط یک مجموعه مطمئن مانند آریاپی انجام شود. این وبسایت به دلیل داشتن سابقه کاری مناسب درباره نقد کردن درآمد دلاری و داشتن مشاوران خبره، این خدمت را به خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آریاپی در مقابل خدمات و مشاوره‌هایی که به متقاضیان نقد کردن درآمد دلاری ارائه می‌دهد، کمترین کارمزد را دریافت می‌کند. این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی درباره نقد کردن و دیگر خدمات ارزی به مشتریانش است.

متقاضیان برای دریافت این خدمت می‌­توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند و همچنین در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان