کسب درآمد ارزی با «جک‌بلک»

ژیوار

جک‌بلک به عنوان شرکتی فعال در حوزه وریفای اکانت و ارایه اشتراک، به افراد و کسب و کارها در زمینه کسب درآمد ارزی کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت تخصصی تجارت الکترونیک «جک بلک» در حوزه افتتاح حساب ارزی، وریفای اکانت برندهای جهانی، ارائه اشتراک و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. خرید از فروشگاه‌ها و سرویس‌های مجازی در بستر اینترنت، پشتیبانی انواع سامانه‌های بانکی آنلاین همچون حساب پی‌پال و ارائه اشتراک انواع‌ سایت‌ها به متقاضیان و کسب و کارها از مهمترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه به حساب می‌آید.

انواع خدمات جک‌‌بلک

افتتاح حساب ارزی: با افتتاح حساب ارزی می‌توان ضمن دسترسی به انواع ارزها، در معاملات بین‌المللی شرکت کرد. همچنین حفظ ارزش سرمایه و دسترسی آسان به آن از دیگر مزایای سپرده ارزی است. در این میان افتتاح حساب‌های ارزی از جمله پی‌پال، پرفکت‌‌مانی، وب‌مانی، وسترن یونیون، گوگل‌والت و غیره برخی از خدمات مجموعه جک‌بلک به اشخاص و کسب و کارها به شمار می‌رود.

وریفای سایت‌های خارجی: وریفای در سایت‌های بین‌المللی فریلنسری، گیمینگ، صرافی‌های ارز دیجیتال و خدمات VIP از دیگر تسهیلات این مجموعه محسوب می‌شود.

ارائه انواع اشتراک: شرکت جک‌بلک، تامین‌کننده اشتراک انواع سایت‌ها و برنامه‌ها بوده که این خدمات را به همراه گارانتی، بهایی مناسب و ضمانت سلامت اکانت ارایه می‌کند. آی‌پی ثابت مناسب تجارت الکترونیک، اشتراک Apple One، اشتراک پرمیوم Grammarly، اکانت ChatGPT، فضای گوگل وان و غیره از خدماتی است که در اختیار مشتریان این حوزه قرار می‌گیرد.

دریان سفر امید

انواع شماره مجازی و خارجی: شماره مجازی، شماره تماسی است که مختص یک مکان ثابت نبوده و با خرید آن، از هر دستگاهی اعم از تلفن‌های رومیزی VoIP، موبایل‌ها و دستگاه‌های تلفن معمولی، امکان برقرار یا دریافت تماس وجود دارد. شماره خارجی و مجازی در کسب و کارهایی مانند مشاوره و فروش بین‌المللی، ردیابی آگهی، تلگرام، واتساپ و استفاده‌های خصوصی برای تماس با اعضای خانواده، درخواست شغل، تغییر موقعیت و غیره کاربرد دارد. شماره‌های مجازی به سیم کارت و یا آدرس فیزیکی نیازی نداشته و از فناوری اینترنت برای برقراری تماس‌ استفاده می‌کند. در همین راستا، شرکت جک‌بلک خدمات مرتبط با شماره مجازی و سیم کارت خارجی برای استفاده در حساب‌های ارزی، صرافی‌ها و سایت‌های اینترنتی را ارایه می‌کند.

چرا از خدمات جک بلک استفاده کنیم؟

ارایه راهکارهای تخصصی از سوی کارشناسان وریفای اکانت و خدمات ارزی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پرداخت سریع تسهیلات و بیش از 4 سال تجربه در حوزه وریفای اکانت برخی از مزایایی است که مجموعه جک بلک را متمایز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : جک‌ بلک
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز