کره مرسدس بنز را 17 میلیون دلار جریمه کرد !

لست سکند

نهاد کنترل‌کننده راستی آزمایی صنایع کره جنوبی دوشنبه گذشته اعلام کرد، واحد کره‌ای، شرکت آلمانی اتومبیل سازی مرسدس بنز را به پرداخت جریمه ۲۰.۲ میلیارد وون معادل ۱۶.۹ میلیون دلار محکوم کرده است، این تصمیم به دنبال تخطی مرسدس بنز از قوانین انتشار تبلیغات کذب مربوط به خروج گاز از خودروهای دیزلی مسافری رخ داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمیسیون تجارت توسعه یافته کره (KFTC) در این خصوص اعلام کرد: مرسدس بنز با دستگاه‌های کاهش‌دهنده آلودگی که به شکل غیرقانونی روی محصولات خود نصب کرده، موجب می‌شود عملکرد آن‌ها را در پایین‌ترین سطوح در شرایط معمولی رانندگی نشان دهد. این در نسبت به زمانی است که آزمایش‌های صدور گواهینامه انجام می‌شود.

این اتفاق در مجموع برای ۱۵ مدل از محصولات مرسدس بنز رخ داده است!

راز آسمان پایتخت

کمیسیون تجارت توسعه یافته کره (KFTC) همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعمال تحریم بر روی شرکت شماره یک ماشین سازی وارداتی کشور برای ممانعت از خرید مشتریان به دلیل تبلیغات کذب و فریبنده ای که درباره نمایش کاهش گاز مصرفی حتی پس از رسوایی خودروهای دیزلی، کاری بیهوده است.

شرکت مرسدس بنز تاکنون به این اظهارات پاسخی نداده است.

بیشتر بخوانید:

پیش از این هم، سال گذشته کمیسیون تجارت توسعه یافته کره (KFTC) جریمه و اقدامات دستوری تصحیح کننده‌ای را برای شرکت‌های ای یو دی آی-فولکس واگن کره، شرکت نیسان موتور، استلانتیس کره و پورش ای جی برای حوادث تقلبی تولید و مصرف مشابه با مورد کنونی وضع کرده بود.

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز