کاهش قیمت برخی خودروها ؛ کوییک آر رکورد زد!

سومین هفته بهمن با نزولی شدن ارزش دلار و خبرهایی خوب از مذاکرات هسته‌ای همراه بود و سبب کاهش قیمت خودرو در بازار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصادنیوز، بازار خودرو در هفته سوم بهمن نیز مانند هفته‌های قبل داغ نبود و کارشناسان معتقدند که این بازار وارد فاز انتظار شده است. همچنین برخی نیز معتقدند خبرهای خوب برجام می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد؛ شاید هم همین دلیل و فصل سرد سبب کاهش خریدار در بازار شود.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

بررسی وضعیت بازار  در هفنه سوم بهمن ماه نشان می‌دهد 11 خودرو کاهش قیمت و 2 خودرو افزایش قیمت داشته‌اند.

آریاک سفر

کوییک معمولی افزایش قیمت در بازار را تجربه کرده و کوییک آر رکورددار کاهش قیمت در این بازار شده است.

کوییک معمولی با افزایش قیمت 3 میلیون تومانی 194 میلیون تومان و کوییک آر با 8 میلیون کاهش قیمت 198 میلیون تومانی شد. خودرو شاهین نیز نوسان قیمتی تجربه نکرده و 345 میلیون تومان معامله شد.

تیبا صندوق‌دار با 4 میلیون تومان کاهش قیمت به 178 میلیون تومان، تیبا 2 معمولی با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی 185 میلیون تومان و ساینا با افت 2 میلیونی 195 میلیون تومان شد.

انواع 206 هم از گروه پژو که در هفته قبل رکورددار افزایش قیمت بود، در هفته سوم بهمن کاهش قیمت را تجربه کردند. پژو 206 تیپ 2 با 4 میلیون تومان کاهش قیمت 267 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با کاهش قیمت 3 میلیونی 317 میلیون تومان و پژو 206 صندوق‌دار با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی 313 میلیون تومان معامله شدند.

سمندها نیز کاهش قیمت را تجربه کردند؛ سمند ال‌ایکس با موتور ای‌اف7 و سمند سورن هر کدام 2 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ترتیب 282 و 313 میلیون تومان به فروش رسیدند.

رانا پلاس در هفته سوم بهمن هیچ تغییر قیمتی نداشته و 310 میلیون تومان بوده است. دنا معمولی و دناپلاس توربو اتومات 2 و 4 میلیون تومان کاهش قیمت داشتند و به 353 و 493 میلیون تومان رسیدند.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز