کرایسلر پاسفیکا 2024 ؛ تنها مینی ون هیبرید پلاگین در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هنگامی که مینی ون کرایسلر پاسفیکا برای نخستین بار در سال 2017 به بازار عرضه شد قدری از مد افتاده به نظر می‌رسید ولی از آن زمان پیوسته به روزرسانی شده است و توانسته جایگاه مناسبی در برابر رقبا به دست بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کرایسلر پاسفیکا مدل 2024 تنها مینی ونی است که به صورت هیبرید-پلاگین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و به جز تیپ پایه، سایر تیپ‌های آن از تجهیزات زیادی به صورت استاندارد بهره می‌برند، به این ترتیب کرایسلر پاسفیکا با دستی پر به سال 2024 آمده است و می‌تواند در سگمنت مینی ون‌ها گزینه بسیار مناسبی باشد.

در حال حاضر بسیاری از مینی ون‌ها به صورت بنزینی و یا هیبریدی به بازار عرضه می‌شوند و فقط کرایسلر پاسفیکا مدل 2024 قدری متفاوت است. این خودرو تنها مینی ونی است که به صورت هیبرید-پلاگین در بازار وجود دارد و تیپ پایه آن با یک پیشرانه شش سیلندر 3.6 لیتری به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه 280 اسب بخار قدرت دارد و آن را از طریق یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. باتری از نوع 16 کیلوواتی است و به جز تیپ پایه Touring، سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی برای همه تیپ‌ها قابل سفارش است.

شتاب صفر تا 100 تیپ‌های محرک جلو 7.3 ثانیه و تیپ‌های چهار چرخ محرک 7.9 ثانیه اعلام شده است و تیپ محرک جلو می‌تواند به حداکثر سرعت 178 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

از تجهیزات کرایسلر پاسفیکا مدل 2024 که به صورت استاندارد ارائه می‌شوند می‌توان به ترمز اضطراری اتوماتیک به همراه سیستم تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط و سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز