کدام ستاره های فوتبال با دختران هوادار خود رابطه عاشقانه‌ برقرار کردند؟

بسیاری از فوتبالیست‌های سرشناس جهان مانند مسی و راموس با هواداران خود ازدواج کرده‌اند. این باعث می‌شود تصور کنیم چنین ماجراهای عاشقانه‌ای آنقدرها هم تخیلی نیستند و می‌توانند اتفاق بیفتند.

کاماپرس در ادامه مطلب به فوتبالیست هایی اشاره می کند که با هواداران خود رابطه عاشقانه برقرار کرده‌اند.

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

مسی از سال ۲۰۰۸ با آنتونلا روکوزو که دخترعموی بهترین دوستش بود در رابطه عاشقانه است. او از همان کودکی عاشق آنتونلا شد و آرزو داشت روزی با او ازدواج کند. مسی در سال ۲۰۰۹ رابطه خود با او را در رسانه‌ها رسمی کرد، آن‌ها هنوز هم با هم هستند و سه پسر به نام‌های تیاگو، متیو و کیورو دارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

داوید دخیا و ادورنه گارسیا

داوید دخیا از سال ۲۰۱۰ با ادورنه گارسیا، خواننده، بازیگر و مجری تلویزیون اسپانیایی در رابطه است. گارسیا از سال‌ها پیش طرفدار پروپاقرص دخیا بود و حتی حالا هم دست از طرفداری او نمی‌کشد. اظهار نظر او درمورد دوران ورزشی همسرش در منچستر یونایتد سروصدای زیادی در دنیای فوتبال به پا کرد.
سرخیو راموس و پیلار روبیو

پیلار روبیو اسپانیایی به‌عنوان یک مجری تلویزیونی دورادور فعالیت‌های راموس را دنبال می‌کرد. اما همه چیز از آنجا شروع شد که این ستاره فوتبال سه بار پشت سر هم خواب روبیو را دید و متوجه شد به او احساساتی دارد. آن‌ها رابطه خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کردند و حالا چهار پسر و یک زندگی آرام و مطلوب دارند.


کوین پرینس بواتنگ و ملیسا ساتا

ملیسا ساتا، یکی از شناخته شده ترین زنان دنیای فوتبال و مجله ووگ، پیش از ازدواج با بواتنگ با بازیکنان دیگری مانند کریستین ویری و جان کارو در رابطه بود. ملیسا و کوین بیش از ده سال در رابطه بودند و در سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کردند. آن‌ها صاحب یک پسر به نام مدوکس نیز دارند اما حدود ۴ سال پس از ازدواج از هم جدا شدند.

سسک فابرگاس و دانیلا سمان

دانیلا سمان لبنانی فقط جهت امضا گرفتن برای پسرش در یک رستوران به سمت فابرگاس رفت و هیچوقت فکر نمی‌کرد که او قرار است به همسر آینده‌اش تبدیل شود. او با وجود اینکه ۱۲ سال از سسک بزرگتر بود درخواست این فوتبالیست را با کمال میل پذیرفت و در سال ۲۰۱۸ با وی ازدواج کرد. سمان در حال حاضر مادر پنج فرزند است که دو تا از آن‌ها از رابطه قبلی خود با یک میلیاردر لندنی هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز