زندگی عجیب همسر سرخیو راموس؛ ستاره سابق رئال و پاریس سن ژرمن

با اینکه اغلب روابط افراد مشهور، به‌خصوص فوتبالیست‌ها، پس از مدتی به جدایی ختم می‌شود اما نباید موارد استثنایی را نیز نادیده گرفت. یکی از این موارد، رابطه عاشقانه و جذاب سرخیو راموس، ستاره سابق رئال و پاریس سن ژرمن با پیلار روبیو، مجری و گزارشگر اسپانیایی است.
به گزارش کاماپرس، این زوج که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کردند در حال حاضر چهار فرزند پسر و یک زندگی آرام و شاد دارند. سرخیو در حال حاضر ۳۴ ساله است، اما همسرش در اوایل دهه چهل زندگی‌اش قرار دارد و با این حال بسیار جوان و جذاب به‌نظر می‌رسد.
بیشتر بخوانید:
روبیو سال‌ها پیش از آشنایی با راموس، به‌عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی معروف اسپانیا فعالیت داشت. محبوبیت او آنقدر زیاد بود که به‌عنوان بازیگر در چند فیلم بازی کرد و به مدلینگ نیز پرداخت. او حتی در سال‌های ۲۰۰۸ و‌ ۲۰۰۹ به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان کشورش انتخاب شد.
عروسی باشکوه این زوج مملو از اسطوره‌های رئال مادرید بود و توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد. در این مراسم مهمانان برای ورود باید یک تتوی موقت اسب شاخدار می‌داشتند و یک سرآشپز معروف برای آماده‌سازی غذا استخدام شده بود.
طبق گزارش‌ها، ارزش خالص پیلار روبیو حدود ۱.۵ تا ۵ میلیون یورو تخمین زده شده، او علاوه بر حرفه‌اش از طریق حساب اینستاگرام خود نیز درآمد خوبی دارد.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز