کدام ارزهای دیجیتال در مردادماه رشد بهتری داشتند؟

ژیوار

بازار رمزارزها همواره در نوسان بوده و وضعیت چندان مشخصی ندارد. به همین دلیل معامله گران و علاقمندان به این بازار باید به منظور تضمین سود خود همواره روند سوددهی انواع ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار بدهند. بررسی تغییرات قیمتی و میزان سود ارزهای دیجیتال در هر زمانی به تصمیم گیری بهتر برای خرید، فروش یا نگهداری آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه بازار رمزارزها هنوز وضعیت مشخصی ندارد، بیشتر سرمایه گذاران کریپتو برای تضمین سود خود به این فکر می‌کنند که بخرند یا بفروشند یا به نگهداری ادامه بدهند. همچنین آن‌ها همیشه به فکر مدت زمان نگهداری یا زمان بهتر خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود برای حفظ یا کسب سود بیشتر هستند. به همین دلیل نرخ و سوددهی رمزارزها را در زمان‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهند.

به منظور کمک بیشتر به معامله گران، در این گزارش تعدادی از بهترین رمزارزهای یک ماهه گذشته که شرایط مناسبی داشتند، معرفی می‌شوند؛

بیشتر بخوانید:

آوه رمزارز برتر ماه

دیگر رمزارز برتر یک ماهه اخیر، آوه است. این رمزارز یک پیشرو است که برای کمک به کاربران برای وام دهی و وام گیری بدون نیاز به واسطه‌های سنتی مانند بانک‌ها شکل گرفت. هم اکنون قیمت این رمزارز حول و حوش 131 دلار و 98 سنت قرار دارد.

دریان سفر امید

آپتوس یک رمزارز سودده

آپتوس یک بلاکچین مبتنی بر قرارداد هوشمند بوده که با هدف گسترش دنیای بلاکچین و وب 3 معرفی شده است. این رمزارز ارائه راهکار هوشمندانه برای امنیت سیستم، افزایش کارایی بلاکچین، طراحی قرارداد هوشمند و … را دنبال می‌کند. به نظر کارشناسان این رمزارز در یک ماه اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داده و سودآوری دارد. هم اکنون آپتوس با قیمت 7 دلار و 11 سنتی به بازار عرضه می‌شود.

بیت کوین پیشرو و باارزش

اولین ارز دیجیتال بازار که با هدف ارائه خدمات پولی و مالی به صورت مجازی و بدون وابستگی به دولت یا مرکز مالی خاصی شکل گرفت، بیت کوین است. این ارز دیجیتال پیشرو، هم اکنون با نرخ 63 هزار دلاری خرید و فروش می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ارزصرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز