کاهش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر

تور لحظه آخری-کاماپرس

بعد از کاهش قیمت دلار و تاثیر آن در بازار مسکن،‌حالا قیمت بعضی از خانه های مسکن مهر پردیس تا ۱۵۰ میلیون کاهش داشته است.

به گزارش کاماپرس، بعد از چند ماه رکود در بازار مسکن،‌حالا به گفته کارشناسان کاهش قیمت دلار به نفع مصرف کنندگان عمل کرده و باعث شده قیمت مسکن مهر پردیس کاهش چشمگیری داشته باشد. گفته می شود واحدهای مسکن مهر فاز ۸ بیشترین کاهش قیمت را داشته اند و حدود ۱۵۰ میلیون تومان کمتر از قیمتهای پیشنهادی قبل قیمت گذاری شده اند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

تا قبل از ریزش نرخ دلار واحدهای مسکن مهر آماده سکونت در فازهای متعدد پردیس با قیمت‌های بعضا بالای یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.

کاهش قیمتها تا چه زمانی ادامه دارد؟

راز آسمان پایتخت

به گزارش تجارت نیوز در فاز 9 جدید قیمت یک واحد مسکونی با تمام امکانات 950 تا یک میلیارد تومان بود. در فاز 11 قیمت واحدهای کوزو نیز بین 900 تا 950 میلیون تومان بود. در فاز 8 نیز واحدهای 105 تا 120 متر مربعی با قیمت بین 950 تا یک میلیارد و 300 میلیون تومان (واحد تکمیل شده و به اصطلاح فول) خرید و فروش می‌شد.

در فاز 11 (کوزو) واحدهای آماده سکونت (ضامن کلید و کلید تحویل) بین 750 تا 820 میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است. در فاز 9 جدید نیز کاهش قیمت حدود 100 میلیون تومان بوده است. البته یکی از دلایل افزایش‌های نجومی قیمت مسکن مهر پردیس فعالیت‌ دلالان این شهر است. دلالانی که گفته می‌شود برخی از آنها 700 تا 1000 واحد مسکن مهر را در اختیار دارند.

به عقیده کارشناسان اگر کاهش قیمت دلار ادامه داشته باشد بیشترین تاثیر را در بازار مسکن شهرهای جدید به‌خصوص پردیس می گذارد. گرچه کارشناسان اقتصادی بر تاثیرگذاری این روند بر بازار مسکن کشور تأکید می‌کنند اما با توجه به وضعیت این بخش (افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی) در کوتاه مدت نباید منتظر ریزش قیمت‌ها در کلانشهرها به خصوص تهران باشیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کاهش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز