مسکن مهر پردیس اقساطی فروخته می شود

لست سکند

یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی 2 هزار واحد از واحدهای مسکن مهر پردیس در مردادماه خبر دا و اظهار کرد این رکورد در ماه جاری افزایش خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، مسکن مهر پردیس از جمله شهرهای جدید حومه تهران به شمار می رود که بر اثر افزایش قیمت شدید خانه در مرکز شهر به ناگاه مورد توجه فراوان واقع شده و قیمت ها در این منطقه به صورت تصاعدی گران شده است. این درحالیست که پیش از تورمی که طی 2 سال اخیر گریبان گیر اقتصاد کشور شده، مسکن مهر به طور کلی و مسکن مهر پردیس به عنوان یکی از پروژه های این طرح عظیم، به دلیل دور افتاده بودن از شهرها و کمبود امکانات زیرساختی چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.

در تازه ترین تحول مرتبط با مسکن مهر پردیس یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در این شهر به تعداد بیش از 4 هزار واحد رسیده است.

رکورد فروش 2 هزار واحد به صورت اقساطی در پردیس طی مردادماه

بنا به اعلام ایسنا، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس امروز در جریان بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه های این شهر گفته است: ماه گذشته برای نخستین‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید.

راز آسمان پایتخت

در این رابطه جلسات مستمری را با بانک مسکن برگزار کرده‌ایم تا کل فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در پردیس به صورت سیستمی انجام شود. به این منظور تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و اگر بتوانیم آن را عملی کنیم، قطعا به رکورد فروش اقساطی چهار هزار واحد در طول یک‌ماه نیز دست خواهیم یافت.

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به فروش اقساطی رسیده و ۴۵ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: تا پایان آبان‌ماه جاری نیز ۲۱ هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود.  به این ترتیب به‌جز حدود پنج هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن امسال آغاز شده است و سال آینده به پایان خواهد رسید، مابقی واحدهای مسکن مهر در سال جاری تکمیل خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : عمران شهر جدید پردیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “مسکن مهر پردیس اقساطی فروخته می شود

  1. خانه بدوش پیر گفته:

    اره ۵ هزار واحد ک با 7_8نفرگاهی هم با 20نفر ی پروژه ۳۰۰ واحدیو امسال تازه شروع کردن شما بگید کی به نظرتون تموم میشه
    اصلا براتون مهمه مگه
    بابا ب فکر ۹ سال انتظار ما هم باشید
    شد ۹ سال هنوزتازه با ۸ نفر دارید پروژه ۳۱۲ واحدی میسازید افرین خدا قوت دلاور خسته نباشید پهلوانان

  2. حامد گفته:

    خود شرکت باعث اصلی گرانی هست
    شرکت عمران شهر جدید پردیس 6 7 ماه پیش اپارتمان تحویل سه ماهش رو 6 تومن معامله میکردن الان پروژه جدید رو قراره با 17 میلیون بفروشن تازه اگر بفروشه فعلا چند ماهه سرکار گذاشتن باز اگه با رانت همشو خودشون برندارن

  3. صادق گفته:

    سلام من سال 90 مسکن مهر پردیس ثبت نام کردم پول 12ملیون دادم الان 9ساله که این شرکت کلاهبرداری کرده 9ساله هیچ کس جواب نمیده اون موقع دلار 3200بوده وام گرفتم انقدر اینجا اونجا رفتم خسته شدم هیچ کس جوابگو نیست

  4. شریفه رفیعی گفته:

    100میتونم بدم یه 111دارم بفروشم برا خونم باقیشم از دم قسط برج یه تومن میتونم پرداخت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز