قیمت واحدهای مسکن ملی در پردیس چند؟

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم آغاز تحویل 14 هزار واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر پردیس اعلام کرد: قیمت واحدهای مسکن طرح اقدام ملی در شهر جدید پردیس فعلاً هر متر مربع ۳ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، شهر جدید پردیس از زمان جانمایی و آغاز به کار احداث مجتمع های مسکونی تاکنون فراز و فرودها و حاشیه های فراوانی داشته است. ابتدا بسیاری از کارشناسان جانمایی و کیفیت ساخت واحدهای این شهر جدید را زیر سوال می بردند و اقبال متقاضیان به خرید این واحدها نیز اندک بود اما بعد از مدتی به تدریج شهر جدید پردیس به یکی از نقاط جذاب برای سکونت تبدیل شد و در یکی دو سال اخیر نیز قیمت واحدهای مسکونی در این شهر سر به فلک کشید! با قیمت های کنونی، خرید خانه در شهر پردیس برای اقشاری که این شهر از ابتدا برای سکونت آنها پاگرفت، کار بسیار دشواری است.

امروز تحویل 14 هزار وحد ازآپارتمان های باقیمانده طرح مسکن مهر نیز در مراسمی در این شهر آغاز شد.سید مهدی هدایت  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس  در این مراسم گفت: امروز شروع تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر است و به تدریج واحدها را تحویل می‌دهیم.

وی افزود: امروز فرآیند معرفی متقاضیان به بانک برای دریافت دفترچه اقساط آغاز می‌شود، سپس برای انشعابات به دستگاه‌های خدمات‌رسان و تحویل واحد به کارگزاری شرکت عمران مراجعه می‌کنند. اگر کنتور بعضا نصب نشده به این دلیل است که باید به نام مالک صادر شود.

از سال آینده سکونت در پردیس شتاب می گیرد

آریاک سفر

هدایت با بیان اینکه بعضی افراد که حدود ۴ تا ۵ هزار نفر هستند برای تحویل واحدهای خود مراجعه نمی‌کنند گفت: اقداماتی از قبیل افزایش نرخ سود تسهیلات این واحدها به ۱۸ درصد را آغاز کرده‌ایم که نسبتاً تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: با این وجود از سال آینده سرعت سکونت در شهر پردیس بیشتر می‌شود. وی همچنین خبر داد: آذرماه امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر نیز تحویل متقاضیان می شود.

هدایت در پاسخ به ایسنا درباره آخرین وضعیت افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر اظهار کرد: این رقم با توجه به هزینه‌های ما بسیار ناچیز است از ابتدای سال ۱۴۰۰ میلیارد تومان در پردیس هزینه کرده‌ایم و این در حالی است که از محل دریافت ۲۰ میلیون تومان حدود ۲۲ میلیارد تومان به دست آورده‌ایم. این ۲۰ میلیون تومان هزینه نقل و انتقال نیست بلکه بخش کمی از هزینه‌هایی که دولت برای واحدهای مسکن مهر انجام داده را از متقاضیانی که هم اکنون اقدام به خرید و فروش می‌کنند دریافت می کنیم.

مدیرعامل عمران‌پردیس خاطرنشان کرد: زمانی که پروژه مسکن مهر پردیس آغاز شد دلار ۱۰۰۰ تومان بود و الان قیمت دلار ۲۴ برابر شده لذا هزینه‌ها بسیار  بالا رفته است.

اخبار مهم حوزه مسکن را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت واحدهای مسکن ملی در پردیس چند؟

  1. امیر گفته:

    سلام همیشه با بهانه بیکاری عده ای همه مردم را دوشیدن و لذتشو بردن الانم به همین بهانه در مسکن و خودرو جلوی دلالها و محتکرین را نمیگیرن که عده ای بیکار میشن باور کنید همون عده هم از این گرانی مسکن و خودرو دارن عذاب میکشن مردم چه گناهی کردن که پای شما وایستادن خدا به فریادمان برس بیایید با محدود کردن مالکیت در زمین و خانه و خودرو به تعداد انگشت شمار دست دلال و محتکر را از بازار نیازهای ضروری مردم ببرید و از خدا و ظلم به این مردم بترسید چه گناهی داریم که ایرانی هستیم و همیشه استرس‌ یک زندگی خوب را داشته باشیم حدود 30 سال به دنبال خرید مسکن بودم هنوز نتوانستم

  2. فتحعلی گفته:

    مسکن قیمتی کاذبی دارد پول ایران هم ریال است نه دلار لذا دولت نقش نظارتی بر قیمتها ندارد.دراین شرایط کرونا شتاب درواگذاری مسکن های اقساطی بلندمدت به مردم قیمتها را صد درصد کاهش چشمگیرخواهد دادپس نقش مدیریتی دولت مهم است بنگاه های املاک مثل مور وملخ زیاد شده اند
    این بنگاه ها بی فایده اند

  3. علی گفته:

    آنجا که دولت باید دخالت کند کاری نمی کند. تهیه مسکن وظیفه دولت است و مالکیت و مدیریت کارخانه ها و شرکت های بزرگ باید در اختیار بخش خصوصی باشد اما برعکس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز