کاهش قیمت آریزو 5 صفر و کارکرده در بازار خودرو / تیر 1403

قیمت آریزو 5 صفر و کارکرده در بازار خودرو / تیرماه 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت خودروسازی چری در سال 2016 از آریزو 5 رونمایی کرد و پس از آن شاهد تولید و عرضه این خودرو در بازار کشور با همکاری مدیران خودرو به عنوان شریک اصلی چری در ایران بودیم. در حال حاضر قیمت خودرو در کشور سیر ریزشی گرفته و بسیاری خودروها داخلی و خارجی با کاهش قیمت رو به رو شده‌اند. آریزو 5 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نسبت به نیمه خرداد 1403 تا 25 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو آریزو 5 صفر و کارکرده که برای فروش عرضه شده‌اند را معرفی می‌کند.

قیمت آریزو ۵ اکسلنت توربو مدل ۹۶ بیرنگ

یک خودرو آریزو ۵ اکسلنت توربو مدل ۹۶ سفید رنگ با قیمت 820 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو 130 هزار کیلومتر کارکرد دارد و وضعیت موتور، شاسی‌ها و همچنین بدنه آن سالم و بدون ایراد گزارش شده است.

چری آریزو 5 اتوماتیک اکسلنت مدل ۱۳۹۵

قیمت یک چری آریزو 5 اتوماتیک اکسلنت مدل ۱۳۹۵ با 170 هزار کیلومتر کارکرد 770 میلیون تومان است. این خودرو سفید رنگ در بدنه خود رنگ شدگی دارد. موتور این آرزیو 5 سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند.

بیشتر بخوانید:

آریزو ۵ اسپرت fl صفر

یک آریزو ۵ اسپرت fl صفر کیلومتر مدل مشکی رنگ مدل 1403 با قیمت 1 میلیارد و 385 میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو صفر کیلومتر بوده و بنابراین مشخصات فنی و بدنه آن سالم اعلام شده و 12 ماه نیز از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده است.

چری آریزو 5IE جدید توربو مدل 1400

یک چری آریزو 5IE جدید توربو مدل 1400درحالی که 15 هزار کیلومتر کارکرد داد 1 میلیارد و 117 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو از موتور سالم، بدنه سفید رنگ بی خط و خش و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند.

قیمت آریزو 5 اسپرت صفر مدل 1403

یک آریزو 5 اسپرت صفر مدل 1403 سفید با قیمت 1 میلیارد و 102 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این خودرو با توجه به این که کارکردی ندارد از نظر فنی و بدنه کاملا سالم بوده و 12 ماه هم بیمه شخص ثالث دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز