کاهش دنباله‌دار شاخص کل بورس

ژیوار

امروز هم شاخص کل بورس با کاهش 5 هزار و 433 واحدی به سطح جدید یک میلیون و 140 هزار و 497 واحدی دست پیدا کرد. شاخص کل هم وزن نیز هزار و 628 واحد کاهش داشته و به 381 هزار و 369 واحد رسید.

به گزارش کاماپرس، نمادهای «وبملت»، «شستا»، «شبندر»، «فارس» و «خودرو» بیشترین تاثیر را در شاخص کل داشتند. وبملت نماد سهام بانک ملت بوده و در حال حاضر نسبت به روز گذشته افت قیمتی 4/99 درصدی را در بازار بورس تجربه می‌کند.  نمادهای «کماسه»، «والبر»، «فپنتا»، «غپینو» و «شبصیر» بیشترین افزایش قیمت پایانی را در بازار امروز داشتند.

کل ارزش معاملات بازار بورس و اوراق بهادار امروز معادل 68 هزار و 906 میلیارد ریال و تعداد معاملات انجام شده برابر 631 هزار و 756 معامله بود. حجم معاملات نیز 6/58 میلیارد سهم بیان شد.

دریان سفر امید

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از بورس، قرار بر عرضه «ولکار» در این هفته بود که به دلیل تغییرات زیرساخت سامانه پس از معاملات این عرضه به هفته آینده موکول شد. به گفته روح‌اله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، سازمان بورس و اوراق بهادار به طور معمول از فرصت روزهای تعطیل برای به روز رسانی زیرساخت‌ها بهره می‌برد.

مرتبط با : سازمان بورس
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان