کاهش جزئی شاخص کل بورس در اولین روز آذرماه

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 939 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 407 هزار و 658 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 15 واحد رشد پیدا کرد و در محدوده 405 هزار و 485 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 18 هزار و 889 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «شتران» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت بود و 113 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش وارد شد. بیشترین ورود پول حقیقی روز جاری به سهم «خساپا»، شرکت سایپا، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «وساپا» و «فایرا» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار بورس اولین روز از آخرین ماه پاییز را سرد و بی‌رمق آغاز کرد. شاخص کل به صورت جزئی کم شد، اما بالاخره اندکی پول حقیقی به این بازار ورود پیدا کرد. امروز باز هم بخش خودرو لیدر بازار بود و روی بازار سهام اثر گذاشت. خبر اختصاص سه میلیارد دلار به واردات دارو توسط خاندوزی باهث شده تا معاملات این بخش هم اندکی جان بگیرد. در نتیجه بازار با مجموع این اخبار خنثی عمل کرد و روز خود را به پایان رساند.

اطلاعات عمومی:

با سهم کطبس آشنا شوید

شرکت ذغال سنگ نگین طبس با نماد کطبس در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 69 میلیارد و 955 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های تکادو، بیمه معلم، بیمه البرز، مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان، معادن منگنز ایران و مجتمع نگین معادن احیا بیشترین سهم کطبس را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز