با حمایت از بازار سرمایه، شاخص کل بورس صعود پیدا کرد

لست سکند

بعد از ریزش سنگین شاخص کل بورس در روز گذشته، امروز بار دیگر این بازار مورد حمایت قرار گرفت. در حال حاضر شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 11 هزار و 555 واحد بیشتر شده و به مرز 1 میلیون و 404 هزار و 641 واحد رسیده است. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 4 هزار و 896 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 402 هزار و 855 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 16 هزار و 543 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فولاد»، «خودرو» و «شبندر» در روز جاری بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به جقیقی بازار مثبت شد و 86 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. سهم «خودرو»، شرکت ایران خودرو» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشت. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «خگستر» بیشترین میزان ورود پول حقیقی بازار سرمایه را از آن خود کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر اقبال سهامداران به بخش خودرو بیشتر شده و در حال حاضر سرمایه گذاران به این بخش توجه زیادی دارند. در صورتی تداوم صعود بازار سرمایه ادامه خواهد داشت که حذف قیمت گذاری دستوری در صنایع مختلف و سیاست‌هایی مانند کاهش نرخ تعرفه صادرات و … اتفاق بیفتاد و کم کم اعتماد به این بخش بیشتر شود.

اطلاعات عمومی:

سهم تلیسه را بشناسید

شرکت دامداری تلیسه نمونه با نماد تلیسه در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا به هزار و 869 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون شرکت‌های گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، بنیاد مستضعفان و سه شخص حقیقی بیشترین سهم تلیسه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز