بورس در آخرین روز این هفته سبز رنگ باقی ماند

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 3 هزار و 149 واحد بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 413 هزار و 573 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 701 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 401 هزار و 470 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات بازار سهام 6 هزار و 696 میلیارد تومان شد. نمادهای «پارسان»، «وغدیر» و «شستا» در روز جاری بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی بود و 202 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «وبملت» و «شبندر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قبلا معامله گران و فعالان بازار بورس پیش بینی کرده بودند که بازار انرژی لازم برای رشد در روز جاری را دارد اما همچنان ارزش و حجم معاملات آن پایین است. البته برخی این رشد بازار را ناشی از دیگر عوامل قلمداد می‌کنند و معتقدند هنوز امکان نزول دوباره شاخص کل وجود دارد. با توجه به عدم امیدواری درباره احیای برجام و وضع تحریم‌های جدید علیه ایران احتمال نزول شاخص کل دور از انتظار نخواهد بود.

اطلاعات عمومی:

سهم سمگا را بشناسید

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با نماد سمگا در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 5 هزار و 280 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه گردشگری ایران، سرمایه گذاری بانک گردشگری، تجارت بین المللی دل عالم ایرانیان، جامدسازان آرمان، طرح سازه تنیان، فراز عمران آریانا و طلایه داران تجارت کاسپین بیشترین سهم سمگا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز