بالاخره بازار بورس سبزپوش شد/ شاخص کل در روز جاری چقدر رشد پیدا کرد؟

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 2 هزار و 281 واحد بیشتر شد و در محدوده 1 میلیون و 410 هزار و 455 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز هزار و 3 واحد افزایش پیدا کرد و 399 هزار و 819 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام 11 هزار و 523 میلیارد تومان شد. نمادهای «خودرو»، «بفجر» و «وغدیر» در روز جاری بیشترین اثر را روی رشد شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 279 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «شبندر»، شرکت پالایش نفت بندرعباس، مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «شپنا» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس بالاخره بعد از دو روز روند کاهشی امروز سبز رنگ شد. بیشتر کارشناسان این روزها از دو صندوق قابل معامله دارا و پالایش حرف می‌زنند و به نظر آن‌ها دو سهم مذکور روی بازار سرمایه اثر زیادی دارند. در واقع سرمایه گذاران بورسی در روزهای آینده به این دو سهم توجه خواهند داشت. قاعدتا همانند روزهای گذشته تداوم رشد نرخ دلار فردا و هفته آینده روی روند بازار سرمایه و رشد شاخص کل بی‌تاثیر نخواهد بود و این موضوع نیز از چشم سرمایه گذاران دور نخواهد ماند.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم داوه بدانید

شرکت داروسازی آوه سینا با نماد داوه در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 415 میلیارد و 512 میلیون تومان می‌رسد. چند شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تصمیم ساز عمده سهم داروسازی آوه سینا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز