بورس در حال از دست دادن کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 10 هزار و 968 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 408 هزار و 171 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 10 واحد کم شد و در محدوده 398 هزار و 815 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام در محدوده 77 هزار و 16 میلیارد تومانی قرار گرفت. نمادهای «شبندر»، «فملی» و «کچاد» در روز جاری بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس را به جا گذاشتند. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 679 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شبندر» و«فملی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ابهام و ناامیدی درباره فضای مرتبط با برجام، مبهم بودن وضعیت بازار ارز و همچنین سیاست گذاری‌های غلط در زمینه قیمت گذاری دستوری باعث شده تا سرمایه گذاران نتوانند به بازار سرمایه اعتماد کنند. به همین دلیل بار دیگر پول حقیقی از بورس خارج شد و ارزش معاملات بازار هم کاهش پیدا کرد. در صورتی بازار دوباره دوره رونق مداوم را تجربه خواهد کرد که وضعیت سیاسی و اقتصادی و همچنین تصمیم گیری بخش دولتی اندکی بهبود پیدا کند.

اطلاعات عمومی:

از سهم زشریف چه می‌دانید؟

شرکت کشت و صنعت شریف آباد با نماد زشریف در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا به 828 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سهامی عام، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی آوای فراز بیشترین سهم این مجموعه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز