شاخص کل بورس باز هم صعودی شد/ جریان خروج پول از بازار ادامه دارد

لست سکند

امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز گذشته 11 هزار و 739 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 426 هزار و 95 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 4 هزار و 339 واحد بیشتر شد و در محدوده 401 هزار و 907 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام 11 هزار و 155 میلیارد تومان شد. نمادهای «فملی»، «کچاد» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز باز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 30 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «شاراک»، شرکت پتروشیمی شازند اراک، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شبندر» و «خودرو» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هم اکنون شاخص کل بورس پیشروی خوبی دارد اما همچنان ورود پول به این بخش اتفاق نمی‌افتد. با این وجود مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، در مراسم رونمایی از صندوق املاک و مستغلات اعلام کرد که با توجه به برنامه‌ها و صندوق‌های در حال تاسیس پیش بینی می‌شود بازار در آینده به خوبی رشد داشته باشد و بزرگ‌تر شود. البته این موضوع نیازمند همکاری بانک مرکزی و دیگر ارگان‌های مربوطه است.

اطلاعات عمومی:

با سهم غپونه بیشتر آشنا شوید

شرکت نوش پونه مشهد با نماد غپونه در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا به 773 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار، توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه و یک شخص حقیقی بیشترین سهم غپونه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز