جهش 17 هزار واحدی بورس در روز جاری

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 17 هزار و 987 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 407 هزار و 740 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 100 واحد بالاتر رفت و در محدوده 396 هزار و 210 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات خرد بورس در روز جاری نسبت به دیروز 17 درصد بالا رفت و 6 هزار و 755 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «کچاد»، «تاپیکو» و «شتران» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل روز جاری داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 408 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی در روز جاری به سهم «حکشتی»، شرکت کشتیرانی ایران، مربوط می‌شد. بعد از آن نیز سهام «فولاد» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

شاخص بورس طی ده روز کاری نزدیک به 163 هزار واحد بیشتر شد و بار دیگر به کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی برگشت. ضمنا خروج پول حقیقی برای مقطع زمانی کوتاهی متوقف شد و شرایط اندکی تغییر پیدا کرد. با این وجود برخی معتقدند که رشد نرخ دلار، صعود بورس را به دنبال داشته و هنوز سرمایه گذاران نسبت به این بازار چندان مطمئن نیستند.

اطلاعات عمومی:

سهم پارسان را بشناسید

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با نماد پارسان در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 142 هزار و 74 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری غدیر، صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، توسعه و مدیریت سرمایه صبا و واسط مالی مردادیکم، با مسئولیت محدود، بیشترین سهم پارسان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز