بورس همچنان روزهای سبزی را تجربه می‌کند

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 16 هزار و 351 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 344 هزار و 676 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 5 هزار و 78 واحد بالاتر رفت و در محدوده 379 هزار و 862 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام در محدوده 8 هزار و 556 میلیارد تومانی قرار گرفت. نمادهای «فملی»، «کگل» و «پارسان» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 118 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش آمد. بیشترین خروج پول حقیقی به سهم «خاور»، شرکت ایران خودرو، مربوط می‌شد که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 18 میلیارد تومان اعلام شد. پس از خاور، نمادهای «فولاد» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار از روز گذشته صعود پرقدرتی را تجربه کرد و همه جانبه رو به جلو رفت. با توجه به شرایط اقتصادی شکل گرفته، شاخص یکباره چند پله رو به جلو حرکت کرد. در حال حاضر وضعیت مانند روزهای گذشته است و بازار این امکان را دارد تا رشد بیشتری را به ثبت برساند. به نظر برخی از کارشناسان بازار سرمایه، هم اکنون شاخص کف جدیدی ساخته و از حمایت قوی برای رشد برخوردار شده است.

اطلاعات عمومی:

با سهم بکام آشنا شوید

کارخانجات تولیدی شهید نقدی با نماد بکام در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم تقریبا به هزار و 322 میلیارد و 300 میلیون تومانی می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سهامی عام، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه معادن و فلزات آرمان بیشترین سهم بکام را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز