وضعیت بازار بهبود پیدا کرد/ شاخص کل بورس باز هم بالا رفت

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 3 هزار و 84 واحد دیگر بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 283 هزار و 450 واحد رسید. شاخص هم وزن بورس نیز در مقایسه با روز قبل 689 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 365 هزار و 750 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به مرز 16 هزار و 819 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «وامید»، «فملی» و «شاراک» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورسبه جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی بود و مجددا 271 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سرمایه بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی در روز جاری به سهم «فولاد»، شرکت فولاد مبارکه، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر بورس تحت تاثیر وضعیت بازار ارز کشور و رشد بی‌سابقه قیمت دلار صعودی شده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان تا زمانی که این وضعیت ادامه پیدا کند، شاخص کل بورس بالاتر خواهد رفت و وضعیت این بخش بهبود بیشتری پیدا خواهد کرد. در صورتی که دلار کانال 34 هزار تومانی را در هم بشکند، روند صعودی بازار سرمایه همچنان ادامه خواهد داشت و احتمالا رکوردشکنی‌هایی در این بخش نیز رخ خواهد داد.

اطلاعات عمومی:

با سهم کمرجان آشنا شوید

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار با نماد کمرجان در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 447 میلیارد و 900 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه مالی سرمایه گذاری امید، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گوهر فام امید و هفت شخص حقیقی عمده سهم کمرجان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز