بورس در روز جاری وارد محدوده‌ های مقاومتی حساس شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 10 هزار و 628 واحد زیاد شد و به مرز 1 میلیون و 280 هزار و 461 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 4 هزار و 243 واحد بالاتر رفت و در محدوده 365 هزار و 60 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 5 هزار و 943 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «وامید» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی بود و بار دیگر 191 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «شبندر» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر برخی کارشناسان شاخص کل بورس با بازدهی مثبت روز جاری به محدوده مقاومتی جدیدی وارد که در روزهای گذشته به سرعت از دست رفته بودند. در حال حاضر محدوده 1 میلیون و 270 هزار تا 1 میلیون و 310 هزار واحدی برای بورس اهمیت زیادی دارد و سرمایه گذاران به شدت این محدوده و نحوه عبور از آن را مورد بررسی و توجه قرار می‌دهند.

اطلاعات عمومی:

با سهم غپونه آشنا شوید

شرکت نوش پونه مشهد با نماد غپونه در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر متوسط ارزش بازاری این سهم به 723 میلیارد و 820 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار، توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه، سهامی خاص، و یک شخص حقیقی عمده سهام شرکت نوش پونه مشهد را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز