پیش بینی جذاب از وضعیت بازار بورس در هفته های آینده

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 9 هزار و 837 واحد دیگر رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 254 هزار و 464 واحدی رسید. اما امروز شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل هزار و 899 واحد کم شد و در محدوده 356 هزار و 241 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به رقم 9 هزار و 870 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین اثر مثبت را روی رشد شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم نفی بود و 500 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول مربوط به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، بود. بعد از آن سهام «بپاس» و «فولاد» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که بازار سرمایه در هفته‌های آتی جذاب‌تر شود و با صعود خوبی همراه باشد. حتی برخی فعالان این بخش پیش بینی کرده‌اند که امکان صعود بازار سرمایه تا کانال 1 میلیون و 600 هزار واحدی دور از انتظار نیست و چه بسا این اتفاق در هفته‌های آتی رخ دهد. البته وضعیت بازار به عوامل کلان مختلفی بستگی دارد و باید دید وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور در هفته‌های آینده به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

سهم دکپسول را بشناسید

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد دکپسول در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 311 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های داروسازی فارابی، بیمه ملت، گروه مالی شهر، شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری مشترک پیشتاز بیشترین سهم دکپسول را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز