عرضه هایما اس 7 در بورس کالا

لست سکند

200 دستگاه خودرو هایما اس 7 مشکی و 50 دستگاه هایما اس 7 مشکی سفارشی در تاریخ 8 آبان ماه 1401 بر روی تابلو تالار بورس قرار می‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اعلام بورس کالای ایران قرار است 250 دستگاه هایما اس7 در بورس کالا عرضه شود که موعد تحویل این خودروها 16 آذر 1401 خواهد بود.

قیمت پایه هایما اس 7 در بورس کالا

قیمت پایه هایما اس 7 مشکی 742 میلیون و 500 هزارتومان و قیمت پایه هایما اس 7 مشکی سفارشی با امکانات جک برقی صندوق عقب 756 میلیون و 500 هزارتومان اعلام شده که خریداران باید علاوه بر پرداخت قیمت نهایی، 13 درصد مالیات ارزش افزوده، عوارض قانونی و هزینه‌های بیمه همچنین شماره‌گذاری و… را بپردازند.

در حال حاضر هایما اس7 در بازار خودرو با قیمتی معادل 900 میلیون تومان عرضه می‌شود که متقاضیان این محصول می‌توانند با قیمت پایین‌تری در بورس کالا آن را خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

قوانین خرید خودرو هایما اس 7 از بورس کالا

متقاضیان خرید خودرو از بورس کالا مجاز به یکبار ثبت سفارش بر روی کدهای عرضه شده هستند همچنین متقاضیان باید سن 18 سال تمام را دارا باشند.

اگر فردی در عرضه قبلی، خودرو دریافت کرده باشد امکان ثبت سفارش در این دوره را نخواهد داشت.

خریداران پس از دریافت پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی فقط 5 روز فرصت دارند که  نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی اقدام کنند زیرا در صورت عدم واریز یا تاخیر در واریز به همان نسبت، تحویل خودرو نیز به تعویق خواهد افتاد.

بسیاری متعقدند که عرضه خودرو در بورس کالا راه‌حلی برای حذف تدریجی قیمت‌گذاری دستوری در عرضه و فروش خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروبورس کالای ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز