امروز وضعیت شاخص کل بورس بهبود پیدا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز گذشته 3 هزار و 564 واحد زیاد شد و به مرز 1 میلیون و 244 هزار و 632 واحدی رسید. اما شاخص هم وزن بورس در مقایسه با چهارشنبه قبل 3 هزار و 216 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 358 هزار و 143 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 14 هزار و 817 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «شبندر»، «فملی» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار همچنان منفی است و در روز جاری 914 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت که در پنج ماه اخیر بی‌سابقه بوده است. بیشترین میزان خروج پول حقیقی در روز جاری به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «وبملت» و «فولاد» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ورود بورس به کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی باعث عمیق‌تر شدن رکود این بخش شد. برخی کارشناسان معتقدند بازار به کف خود رسیده اما گروهی دیگر بر این باورند که کف بازار در محدوده 1 میلیون و 100 هزار واحدی قرار دارد. به هر حال در این رابطه نمی‌توان پیش بینی دقیقی ارائه داد و شاید بازار صعودی شود یا شاید باز هم نزول پیدا کند.

اطلاعات عمومی:

با سهم فاما آشنا شوید

شرکت صنعتی آما با نماد فاما در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به هزار و 652 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری ملی ایران، تدبیر، مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران، چهار شخص حقیقی و مجموعه بنیاد سرور بیشترین سهم فاما را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز