اوضاع بورس در روز جاری وخیم تر شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 26 هزار و 22 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 241 هزار و 38 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 8 هزار و 310 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 17 هزار و 210 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «میدکو»، «فولاد» و «پارسان» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 16 هزار میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 700 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «وبملت»، بانک ملت، اختصاص داشت که ارزش آن به 34 میلیارد تومان رسید. پس از آن نمادهای «شپنا» و «فولاد» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه شاخص کل کم شده اما برخی سهام هنوز وضعیت مساعدی نسبت به دیگر سهم‌ها دارند. این موضوع برای برخی سرمایه گذاران موجب دلگرمی بوده و نقطه امیدی برای آن‌ها محسوب می‌شود. اما در کل شرایط بازار چندان مساعد نیست و امید چندانی نسبت به بهبود شرایط بازار وجود ندارد. در واقع تا زمانی که ابهامات بازار رفع نشود و سرمایه حقیقی به بازار ورود پیدا نکند، نمی‌توان نسبت به شرایط چندان امیدوار بود.

اطلاعات عمومی:

سهم غدام را بشناسید

شرکت خوراک دام پارس با نماد غدام در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 513 میلیارد و 760 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سهامی عام، موسسه بیمارستان خیریه رحیمیان، دو شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه دی بیشترین سهم غدام را در اختیار داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز