رکود بورس و عقب نشینی مداوم آن در کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 10 هزار و 678 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 267 هزار و 59 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 571 واحد دیگر کم شد و در محدوده 369 هزار و 66 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «وامید»، «رمپنا» و «کگل» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات بورس روز جاری به رقم 11 هزار و 289 میلیارد تومان رسید. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 399 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری مربوط به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، بود. بعد از آن سهام «وبملت» و «فملی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر کارشناسان رکود این روزهای بازار بورس زمینه‌ای است و حاصل از دست رفتن اعتماد چندین ساله سرمایه گذاران این بخش محسوب می‎شود. این موضوع در کنار به نتیجه نرسیدن موضوع برجام و مذاکرات هسته‌ای باعث شده تا وضعیت بازار بورس وضعیت بدتری پیدا کند و شرایط آن وخیم‌تر شود. به نظر تا زمانی که این شرایط نااطمینانی و ابهام وجود داشته باشد، این شرایط ادامه دار خواهد بود و پول حقیقی به بازار وارد نخواهد شد.

اطلاعات عمومی:

سهم جنرال مکانیک را بشناسید

شرکت جنرال مکانیک با نماد «رنیک» در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 276 میلیارد و 330 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های پایا سامان پارس، سهامی خاص، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین بیشترین سهم رنیک را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز