بالاخره فصل سبز بورس از راه رسید/ بهبود وضعیت شاخص کل در روز جاری

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 15 هزار و 368 واحد زیاد شد و به مرز 1 میلیون و 269 هزار و 833 واحدی رسید. شاخص هم وزن بورس نیز در مقایسه با روز قبل 4 هزار و 574 واحد بیشتر شد و در محدوده 360 هزار و 816 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 142 هزار و 768 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فارس»، «شستا» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار بار دیگر منفی شد و 50 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «خصدرا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز خروج نقدینگی بازار در مقایسه با روزهای گذشته اندکی کاهش پیدا کرد، به نظر این موضوع یک سیگنال مثبت برای بورس است. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند و خروج نقدینگی کم یا متوقف شود، وضعیت بازار بهتر خواهد شد. اگر میزان ورود پول به بازار بیشتر شود، در نهایت بازار سرمایه شرایط صعودی خواهد داشت و این روند را با سرعت بیشتری پشت سر خواهد گذاشت. کاهش ابهامات به بهبود روند بازار کمک خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره سهم تبرک

گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد تبرک در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 700 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد. شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه، سهامی خاص، و سه شخص حقیقی عمده سهم گروه کارخانجات صنعتی تبرک را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : تبرکسازمان بورسسازمان فرابورس ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز