شاخص کل بورس همچنان در کانال‌ های بالاتر پیشروی می‌کند

لست سکند

امروز باز هم بازار بورس رشد را تجربه کرد. شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 45 هزار و 73 واحد بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 389 هزار و 749 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 13 هزار و 247 واحد بیشتر شد و در محدوده 393 هزار و 109 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 143 هزار و 912 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 599 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهم «شتران»، شرکت فولاد مبارکه، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «وبملت» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر رشد قیمت دلار نیمایی و کاهش فاصله قیمت این ارز در بازار آزاد و متشکل باعث شده تا روند صعودی بازار سهام ادامه داشته باشد. در صورتی که قیمت دلار نیمایی همچنان صعودی شود و فاصله قیمتی این دلار با ارز بازار آزاد کاهش پیدا کند، رشد شاخص کل ادامه پیدا خواهد کرد. این موضوع امیدواری سرمایه گذاران را نسبت به بازار افزایش داده است.

اطلاعات عمومی:

با سهم دفرا آشنا شوید

شرکت فرآورده‌های تزریقی ایران با نماد دفرا در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 441 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد. چند شخص حقیقی و مجموعه‌های سرمایه گذاری آتیه صبا و موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و سرمایه گذاری داروئی تامین بیشترین سهم دفرا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز