شاخص کل بورس دوباره وارد کانال نزولی شد؟

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 6 هزار و 937 واحد کمتر شد و به مرز 1 میلیون و 419 هزار و 157 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 80 واحد افت پیدا کرد و در محدوده 401 هزار و 826 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بورس در روز جاری 17 هزار و 603 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 312 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی در روز جاری به سهم «شبندر»، شرکت پالایش نفت بندرعباس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شتران» و «خودرو» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخلاف پیش بینی‌ها درباره ادامه روند صعودی بازار سهام، اما این اتفاق رخ نداد. بیشترن فعالان بازار به تداوم روند سعودی بازار سهام امیدوار بودند. در همین راستا کارشناسان پیش بینی کرده بودند در صورتی که بازار به روند صعودی خود ادامه دهد به زودی سطح کلیدی 1 میلیون و 470 هزار واحدی را به دست خواهد آورد. اما این اتفاق رخ نداد و با توجه به کاهش قیمت دلار، گویا شاخص کل نیز از ادامه پیشروی منصرف شد و اندکی در کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی پایین آمد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم غشهداب بدانید

شرکت کشت و صنعت شهداب تاب خراسان با نماد غشهداب در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم 938 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد. شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سهامی عام، و یک شخص حقیقی عمده سهام غشهداب را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز