افت قابل توجه شاخص کل بورس در روز جاری

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 20 هزار و 420 واحد کم شد و در محدوده 1 میلیون و 393 هزار و 152 واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 509 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 397 هزار و 957 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 10 هزار و 68 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 700 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شتران» و «حکشتی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار بورس که طی 10 روز اخیر تا حدی ریزش‌های اخیر ماه قبل را جبران کرده بود، امروز با کاهش قابل توجه 20 هزار واحدی مواجه شد و بار دیگر در حالت اغما رفت. به نظر فعالان و کارشناسان این بازار، همچنان امیدواری چندانی نسبت به تداوم رشد شاخص کل وجود ندارد. این افراد معتقدند در صورتی بازار رشد واقعی و مداوم را تجربه خواهد کرد که حجم معاملات و ارزش آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اما در حال حاضر میزان معاملات بازار سهام چندان زیاد نیست و هنوز اعتماد سرمایه گذاران به این بخش جلب نشده است.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم بشهاب بیشتر بدانید

شرکت لامپ پارس شهاب با نماد بشهاب در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 137 میلیارد و 888 میلیون تومان می‌رسد. شرکت سرمایه گذاری پارس توشه، سهامی عام، بیشترین سهم بشهاب را در اختیار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز