بورس به پیشروی خود ادامه داد

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 4 هزار و 431 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 409 هزار و 58 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 685 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 404 هزار و 540 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 75 هزار و 453 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «خودرو»، «ومعادن» و «شستا» باز هم در جلو بردن شاخص کل بورس سرآمد بودند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 149 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «خودرو»، شرکت ایران خودرو، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «حکشتی» و «شبندر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شاخص کل بورس در روز جاری با انتشار خبر استعفای مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، سبز پوش شد. در ساعات آغازین معاملات امروز اعلام شد که عشقی استعفا داده و سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، نیز با این امر موافقت کرده است. اما در نیمه روز جاری این خبر مورد تکذیب قرار گرفت و اعلام شد که خاندوزی با احترام نظر شورای عالی بورس با این امر مخالفت کرده است. با این حال شاخص کل بورس از پیشروی دست برنداشت و امروز سبز رنگ باقی ماند.

اطلاعات عمومی:

سهم پسهند را بشناسید

شرکت صنایع لاستیکی سهند با نماد پسهند در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 60 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های کربن ایران، سرمایه گذاری هامون کیش، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار بیشترین سهم پسهند را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز