کاهش بیشتر قیمت دلار نزدیک است؟!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت دلار نسبت به روز گذشته کاهش داشته اما هنوز نتوانسته از کانال 26 هزار تومانی خارج شود. امروز قیمت این ارز خارجی در مقایسه با روز قبل افت 0.19 درصدی را به ثبت رساند و به مرز 26 هزار و 150 تومانی رسید. به نظر می‌رسد هنوز نبود خبری موثق از نتیجه مذاکرات برجام، دلار را در کانال 26 هزار تومانی نگه داشته اما شرایط کلی بازار ارز به نفع کاهش قیمت دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار متشکل هم طی روز جاری نسبت به دیروز، 0.3 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 24 هزار و 413 تومانی قرار گرفت. چند روز اخیر، اخبار ضد و نقیضی از مذاکرات برجام منتشر شد که ابتدا رشد قیمتی این ارز خارجی را رقم زد. این خبر از قول برخی رسانه‌ها درباره وجود مشکلات در مسیر مذاکرات برجام و شکست این رویداد مطرح شد. اما سه روز گذشته این خبر تکذیب و همین امر موجب شد که انتظارات افزایشی‌ها بازار اندکی متعادل‌تر شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مشخص بودن کف قیمت دلار

شرایط بازار، علی‌الخصوص وضعیت معاملاتی درهم و تتر، به گونه‌ای است که احتمال کاهش نرخ دلار وجود دارد. منتهی معامله گران باید به این موضوع توجه داشته باشند که نرخ این ارز خارجی از یک مقدار مشخصی پایین‌تر نخواهد رفت. کارشناسان و صاحبنظران حوزه ارز همواره تاکید می‌کنند از آنجایی که نرخ دلار در لایجه بودجه 1401 در محدوده 23 هزار تومانی تعیین شده، بعد از توافق برجام هم امکان کاهش بیشتر قیمت این ارز خارجی بعید است.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مسیر کاهشی حرکت کرد. نرخ پوند نسبت به دیروز 133 تومان کم شد و به محدوده 34 هزار و 817 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته، 111 تومان کاهش پیدا کرد و 29 هزار و 62 تومان شد.

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز