کاربرد جت فن پارکینگی در محیط‌های بسته

شاخص-کاماپرس
ژیوار

وجود ذرات معلق و گازهای مضر در محیط پارکینگ‌ همیشه یکی از معضلات اصلی در ساخت پارکینگ‌های عمومی و خصوصی بوده است. احتراق خودروها معمولا موجب تولید گازهای سمی نظیر مونوکسید کربن و دی اکسید نیتروژن می‌شود، از این رو تهدید برای جان و سلامت افراد حاضر در آن محیط می باشد.

به گزارش کاماپرس، جت فن‌ های پارکینگی، یکی از مناسب‌‎ترین گزینه‌ها برای تهویه هوای پارکینگ‌ها محسوب می‌شود. با وجود سیستم تهویه جت فن پارکینگی، جریان هوا با سرعت مناسب و در جهت خاصی به سمت خروجی هدایت می‌شود.

این گزارش به معرفی جت‏ فن‌ پارکینگی و ساز و کار آن‌ ‌پرداخته است.

ساز و کار جت فن پارکینگی

در طراحی جت فن پارکینگی معمولا از موتورهای با توان‌ متفاوت بسته به وسعت پارکینگ و حجم هوا استفاده می‌شود. این موتورها در واقع قلب تپنده جت فن هستند و انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می‌کنند. با توجه به بسته بودن محیط پارکینگ‌ها، پروانه‌ها در این مدل سیستم تهویه معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که علاوه بر ایجاد کارایی بالا، صدای کمی تولید کنند.

در جت فن‌‌های هوشمند نیز تمامی این جریانات توسط سنسورهای کیفیت سنجی هوا مدیریت و هدایت می‌شوند. در واقع این سنسورها وظیفه آنالیز و ارسال اطلاعات به سیستم کنترل را برعهده دارند.

دریان سفر امید

1-کاماپرس

جت فن پارکینگی؛ مناسب برای مراکز تجاری و پارکینگ‌های عمومی‌

مراکز تجاری و اداری، پارکینگ‌ طبقاتی و عمومی و حتی پارکینگ‌های خصوصی برای مجتمع‌های بزرگ در معرض جریان هوای آلوده هستند. تهویه درست و اصولی پارکینگ‌ها عموما در ساختار سازه‌های مدرن، یکی از دغدغه‌های همیشگی مجریان طرح است. جت فن‌ پارکینگی به واسطه طراحی سبک و جمع و جور خود می‌تواند گزینه خوبی نسبت به سیستم‌های تهویه از طریق کانال کشی باشد. این جت فن پارکینگی روی سقف نصب می‌شود، فضای زیادی اشغال نمی‌کند و از همه مهمتر، با وجود عایق‌های صوتی به کار رفته در بدنه، صدای کمی تولید می‌کند.

2-کاماپرس

جت‌ فن‌ پارکینگی؛ راهکاری برای کنترل آلودگی و مدیریت بحران

اولین و مهم‌ترین تأثیر جت فن پارکینگی، تهویه و جابه جایی هوا در محیط پارکینگ است. جت‌ فن‌ پارکینگی در مواقع ضروری نیز به سرعت می‌تواند وارد عمل شود. هنگام آتش‌سوزی و ایجاد دود و احتراق، این سیستم به صورت اتوماتیک به خروج جریان هوای ناسالم و دود موجود در محیط می‌پردازد؛ بنابراین از تجمع دود جلوگیری کرده و فضا را برای دید آتش‌نشانان جهت کنترل آتش مهیا می‌کند.

خرید جت فن پارکینگی از «بستانچی»

برای خرید انواع ملزومات سیستم تهویه پارکینگ، گروه صنعتی بستانچی با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولیدات صنعتی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این شرکت با بهره‌مندی از دانش مهندسان ایران، خدماتی بی نقص در زمینه تهویه پارکینگ‌ها و استراتژی‌های مناسب برای این منظور به کاربران ارائه می‌دهد و در این زمینه با پشتیبانی و مشاوره آنلاین و با ارائه راهکار مناسب، سعی در پاسخگویی به نیاز جامعه هدف با حداکثر بازدهی دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جت فن پارکینگی می‌توانند به وبسایت https://bostanchi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 38392000-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بستانچی
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز