کاربرد انواع میلگرد + قیمت میلگرد زاگرس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گزارش کاماپرس، میلگرد در صنعت ساختمان کابرد زیادی دارد. میلگردها در ستون‌ و فوندانسیون به ترتیب برای تحمل فشار و شکل‌دهی به ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. البته میلگردهای کارخانه‌های مختلف بر اساس استانداردهای مختلف و ویژگی‌های متنوع تولید می‌شوند. مثلا میلگردهای تولیدی شرکت صبا فولاد زاگرس وزن بیشتری نسبت به جداول وزنی استاندارد دارند. قیمت میلگرد زاگرس و دیگر شرکت‌ها نیز بر اساس همین ویژگی‌ها با هم تفاوت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میلگرد را می‌توان جزو محصولات استراتژیک صنعت ساختمان دانست چراکه عوامل مختلفی از جمله قیمت ارز، نرخ تورم و حتی رکود بازار مسکن می‌تواند بر قیمت این کالا تاثیر بگذارد.

میلگردها در بازار آهن‌آلات ایران به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شوند. این کالای ساختمانی معمولا بر اساس اندازه، طول، شکل و جنس دسته‌بندی می‌شود.

تامین‌کننده‌های متعددی میلگرد زاگرس را که یکی از محصولات نام آشنا در صنایع فولاد است به مشتریان عرضه می‌کنند. اطلاع آنلاین از قیمت میلگرد زاگرس در اجرای پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و عمرانی ضروری است.

تفاوت میلگردهای ساده، آجدار و کلاف

میلگردها براساس شکل ظاهری به دو دسته ساده و کلاف تقسیم‌بندی می‌شوند. نوع اول دارای سطح صاف و بدون آج هستند و به راحتی خم یا بریده می‌شوند. میلگردهای کلاف، فرورفتگی‌هایی روی سطح دارند تا درون بتن و فولاد به خوبی عمل کند. افزایش مقاومت کششی در سازه‌های بتنی و نبود مشکل فرسودگی از مزایای این نوع میلگرد به شمار می‌رود. میلگرد کلاف هم به صورت کلاف سیم تولید شده و معمولا در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد.

انواع میلگرد از نظر اندازه

همان‌گونه که تیرآهن‌ها در سایز 24 ، 12، 14 و … تولید می‌شوند، میلگردها نیز در سایزهای گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. اندازه‌ قطر میلگرد از 8 میلی‌متر شروع و تا 50 میلی‌متر ادامه دارد. با توجه به طول، قطر و وزن قیمت این محصول متفاوت است. البته هرکدام از این سایزها در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال میلگردهایی با قطر 7 تا 34 میلی‌متر برای ساختمان‌سازی کاربرد دارند و هر چه قطر میلگرد بیشتر باشد برای پروژه‌های عمرانی مانند ساخت پل، برج و … مناسب هستند.

به دلیل نوسان قیمت در بازار آهن‌آلات باید پیش از ثبت سفارش در فروشگاه‌های آنلاین از به‌روز بودن قیمت‌ها مطمئن بود. در ادامه قیمت انواع میلگرد همراه با دیگر آهن آلات، بدون احتساب ارزش افزوده، قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز