چگونگی رزرو تور تایلند برای نوروز 1403

تور تایلند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تایلند، بهشتی استوایی در آسیا است که جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی متنوع از شهرهای پرجنب و جوش و سواحل خیره‌کننده گرفته تا مکان‌های تاریخی و غذاهای خوش‌طعم را در خود جای داده است.

به گزارش کاماپرس، تور نوروز تایلند، گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگرانی است که می‌خواهند بهار آینده را با تجربه‌ای تکرارناشدنی آغاز کنند. فرقی نمی‌کند که چقدر بودجه دارید و به چه نوع تفریحاتی علاقه‌مند هستید؛ چرا که تور تایلند در هر صورت شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با رزرو تور تایلند می‌توان تعطیلات نوروز را در شهرهای پرآوازه بانکوک، پاتایا و پوکت در قلب طبیعتی بکر و تاریخی غنی گذراند.

این گزارش به ارائه راهنمای سفر تور تایلند نوروز 1403  ‌پرداخته است.

تور تایلند-کاماپرس

از کدام شهرهای تایلند دیدن کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت تایلند در میان گردشگران، برخورداری از شهرهای توریستی با جاذبه‌های دیدنی و آب و هوای مطبوع استوایی است. در تور تایلند انتخاب‌های متعددی پیش روی گردشگران قرار دارد و آنان می‌توانند سفر به بانکوک، پاتایا یا پوکت را براساس سلیقه یا بودجه خود انتخاب کنند. برخی از شهرهای توریستی تایلند در ادامه معرفی شده است.

بانکوک: بانکوک، پایتخت تایلند و معروف به شهر فرشتگان، مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی است که بازدید از همه آن‌ها در یک سفر امکان‌پذیر نیست. آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید پیشرفته، رستوران‌ها و کافه‌های خیابانی، از اماکن توریستی است که در تور بانکوک می‌توان از آن‌ها دیدن کرد.

پاتایا: پاتایا، یکی از شهرهای ساحلی تایلند است که از نظر گردشگری، نقش قابل توجهی در اقتصاد این کشور دارد. پاتایا به سواحل خیره‌کننده با تفریحات و ورزش‌های آبی و همچنین هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس شهرت دارد. از مهم‌ترین جاذبه‌های تور پاتایا می‌توان به سنترال رود، بازار شناور پاتایا، گالری هنر در بهشت هنر، زیپلاین فلایت آف د گیبون و ساحل کوه لارن اشاره کرد.

پوکت: پوکت یا مروارید دریای آندامان با داشتن جزیره‌های زیبا در کنار آب‌های کریستالی و شفاف، به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تایلند تبدیل شده است. در تور پوکت می‌توان از ساحل کاتا، ساحل آزاد، ساحل سورین، فانتاسی، بازار واکینگ استریت و معبد جوی توی دیدن کرد.

تور تایلند-کاماپرس

اقامتگاه‌های تایلند

با توجه به توریستی بودن تایلند و آمار بالای گردشگران، این کشور از امکانات رفاهی و اقامتگاه‌های متنوع از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت گرفته تا هتل‌های اقتصادی با قیمت مناسب برخوردار است؛ از این رو می‌توان بدون هیچ نگرانی از بابت اقامت، تور تایلند را رزرو کرده و با قیمتی مناسب به این کشور سفر کرد.

از هتل‌های معروف تایلند که در تور نوروز تایلند می‌توان در آن‌ها اقامت کرد، می‌توان به هتل رامادا د ما، هتل اوان و هتل رنسانس در بانکوک، هتل د مونترا، هتل سامرست و هتل سیتروس گرند در پاتایا و هتل فونیکس گرند، هتل نیچر و هتل سالا در پوکت اشاره کرد.

تور تایلند-کاماپرس

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های تایلند

غذاهای تایلند از دیگر دلایل محبوبیت این کشور در میان گردشگران است. در تور تایلند می‌توان با هر میزان بودجه، غذاهای جذاب شرق آسیا را امتحان کرد. تایلند مملو از رستوران‌ها و کافه‌های محلی و بین‌المللی متعدد است؛ با این حال برای صرف وعده‌های غذایی می‌توان سری به غرفه‌ها و دکه‌های خیابانی نیز زد.

رستوران‌های مطرح تایلند شامل رستوران مزالونا بانکوک، رستوران مون لایت پاتایا، رستوران زنجیره‌ای کیس پاتایا، رستوران پی اس پوکت و مک دونالد پوکت است.

تور تایلند-کاماپرس

حمل و نقل در تایلند

تردد و حمل نقل، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران در هر سفری است. در تایلند نیز خدمات متنوع و در عین حال ارزانی برای تردد و حمل و نقل فراهم شده است. در سفر به تایلند برای تردد درون شهری می‌توان از اتوبوس، تاکسی، توک توک، تاکسی موتور، ترن هوایی و مترو استفاده کرد. برای سفرهای بین شهری نیز گزینه‌هایی همچون قطار، هواپیما و حتی اتوبوس‌های آبی پیش روی گردشگران قرار دارد.

مراکز خرید تایلند

خرید کردن، یکی از بخش‌های جذاب تور تایلند محسوب می‌شود. در تور تایلند می‌توان بعدازظهر را به گشت و گذار در بازارهای محلی و خیابانی و پاساژها و مراکز خرید لوکس تایلند اختصاص داد. مرکز خرید فستیوال پاتایا، بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک و مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، از جمله مراکز خرید مطرح تایلند است.

رزرو تور نوروز تایلند با “آریاک سفر”

آریاک سفر، یک آژانس هواپیمایی معتبر و با تجربه در زمینه گردشگری است که خدمات متعددی همچون عرضه انواع بلیط هواپیما، اجرای تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات مسافرتی را به دو شکل آنلاین و حضوری برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه دارای 20 سال سابقه و تیمی متشکل از کارشناسان متخصص و مجرب است.

از خدمات آریاک سفر می‌توان به فروش آنلاین بلیط‌ هواپیما و قطار در مسیرهای داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های معتبر داخلی و خارجی، برگزاری تور‌‌‌‌های انفرادی، گروهی و ویژه، چارتر‌های سالانه آنتالیا و استانبول، اخذ ویزای شینگن، کانادا، آمریکا، انگلیس و استرالیا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تور‌های لحظه آخری و آفری اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02157816، 02191009664 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز