چگونه وکیل ملکی خوب بگیریم؟

ژیوار

بسیاری از افراد تمام زندگی خود را صرف ساختن دارایی‌ها و ثروت خود می‌کنند. یک وکیل ملکی با مشاوره دادن به مشتریان از طریق قوانین بی‌شمار حوزه املاک، کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که املاک و مستغلات شما به خوبی مستند شده و همه چیز طبق قانون پیش می‌رود. همان‌طور که در دنیای وصیت‌ها، امانت‌ها و وکالت‌ها حرکت می‌کنید، برای گرفتن نتیجه مثبت باید بهترین وکیل ملکی را در خدمت خود داشته باشید.

کاماپرس در ادامه به بیان فهرستی از معیارها جهت استخدام یک وکیل ملکی خوب می‌پردازد.

تجربه و صلاحیت

هنگام مشاوره یا مصاحبه اولیه با وکیل مورد نظر، اطلاعات مفیدی در مورد تجربه وکالت املاک او بپرسید. در مورد شاخه‌های مختلف حقوقی که در آن تجربه و تخصص دارد به آگاهی کامل دست یابید. حرفه وکالت از گستردگی بسیاری برخوردار است. مسلما شما نمی‌خواهید پرونده ملکی خود را به دست وکیلی بسپارید که بیشترین تجربه و تخصص او در زمینه وکالت طلاق باشد.

تخصص در تنظیم وصیت نامه، امانت و مدیریت املاک

تهیه وصیت نامه و املاک شامل یک رویکرد کاملاً چند وجهی است. همیشه توصیه می‌شود که وکیل منتخب شما در تمام زمینه‌های مختلف وکالت ملکی تجربه کافی داشته باشد. از تعیین ذینفع و وکالت گرفته تا تهیه فهرست دارایی‌ها، مراحل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. هنگام تکمیل جستجوی خود برای یک وکیل، مطمئن شوید که آن‌ها با تمام مراحل مختلف و ملاحظات قانون املاک و مستغلات آشنایی کامل دارند.

هزینه‌ها و روش‌های شارژ

برای خدمات برنامه ریزی املاک و مستغلات، وکیل شما احتمالاً با هزینه ثابت یا با نرخ ساعتی برای شما صورتحساب می‌دهد. به طور کلی، برنامه ریزی املاک ساده با هزینه ساعتی دریافت می‌شود در حالی که نیازهای کاری پیچیده یا گسترده مستلزم تعیین نرخ ثابت نیز می‌شود. عوامل متعددی هزینه برنامه ریزی املاک شما را تعیین می‌کند. اندازه دارایی شما، تعداد و ماهیت دارایی، هزینه‌های وثیقه و عواقب مالیاتی از دیگر عوامل تاثیرگزار در تعیین حق الزحمه وکیل هستند.

دریان سفر امید

توانایی‌های ارتباطی

تهیه وصیت نامه یا بررسی پرونده‌های ملکی نیاز به تفکر، برنامه ریزی و جزئیات زیاد دارد. بسیار مهم است که با وکیل خود رابطه خوبی برقرار کنید. مشورت با یک وکیل خوب املاک نه تنها مفید و آموزنده خواهد بود، بلکه باید به رفع نیازها و خواسته‌های شما منجر شود. وظیفه آن‌ها این است که زبان پیچیده و فنی را به گونه‌ای بیان کنند که به راحتی برای همه قابل درک باشد. در مشاوره اولیه، مطمئن شوید که پویایی و ارتباط موثری بین شما و وکیل مورد نظر برقرار خواهد شد.

بدون تضاد منافع

بسیار مهم است که وکیل منتخب شما هیچ تضاد منافعی با شما یا برنامه‌های املاک شما نداشته باشد. وکیل دارایی یا وصیت شما باید کاملاً بی طرف باشد و در وصیت نامه شما به عنوان ذی‌نفع لحاظ نشود. واقعیت این است که تضاد منافع می‌تواند به طور قابل توجهی بر رویکرد و وظایف وکیل ملکی در قبال شما تأثیر بگذارد. اطمینان حاصل کنید که یک فرد عینی را برای وکیل املاک خود انتخاب کرده‌اید تا از عوارض بیشتر در این راه جلوگیری کنید.

ارجاعات، توصیه‌ها و مراجع

اگر در انتخاب وکیل ملکی مناسب با مشکل مواجه هستید، همیشه عاقلانه است که به دنبال معرفی و توصیه از عزیزان مورد اعتماد خود باشید. دوستان یا اعضای خانواده که در گذشته با قانون املاک سروکار داشته‌اند، ممکن است بینش‌های ارزشمندی در اختیار شما قرار دهند. مشاور مالی، مشاور سرمایه گذاری یا حسابدار شما نیز ممکن است وکلای مجرب ملکی را بیش از سایر افراد بشناسند.

انجمن و عضویت

در حالی که ممکن است بدیهی به نظر برسد، زمانی که تحقیق خود را در مورد یک وکیل املاک انجام می‌دهید، مطمئن شوید که آن‌ها در کانون وکلای منطقه شما گنجانده شده‌اند. همچنین، عضویت در گروه‌ها یا سازمان‌های دیگر را تأیید کنید و از داشتن مجوز و وضعیت قانونی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. گواهی نامه‌ها راهی عالی برای کمک به شما در انتخاب بهترین وکیل ملکی برای خود هستند.

دریافت مشاوره از بهترین وکیل ملکی تهران

با انتخاب وکیل ملکی متناسب با نیازهای شما، می‌توانید از حصول نتیجه مثبت در پرونده خود مطمئن باشید. دفتر وکالت دکتر احمد زهره‌وند، با گردآوری کارشناسان حقوقی مجرب، متناسب با پرونده شما بهترین وکیل ملکی را در اختیار موکل خود قرار می‌دهد. کادر تخصصی دفتر وکالت دکتر زهره‌وند، با تسلط کامل بر قوانین حوزه املاک بیش از 500 پرونده ملکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. لازم به ذکر است که دفتر وکالت ایشان در محدوده شمیرانات قرار دارد. کاربران می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره تماس 02122281384 راهنمایی و اطلاعات لازم را کسب کنند.

نام وکیل: دکتر احمد زهره‌وند| کانون: مرکز|استان: تهران|شهر: تهران|آدرس: تهران نیاوران سه راه یاسر ابتدای عمار بن‌بست راز پلاک 35 واحد 20

drzohrehvand.com :آدرس وب سایت

تلفن دفتر: 02122281385

تـخصص و تحصیلات

دکترای حقوق خصوصی

دوره‌های تخصصی

امور ملکی، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل شمال تهران

وکیل ملکی و کیفری، وکیل منطقه یک تهران

انتهای پیام

مرتبط با : زهره وند
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونه وکیل ملکی خوب بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز