چگونه می توان با خرید خودرو هایمای 8، 489 میلیون تومان سود کرد؟

ژیوار

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در حال انجام است و یکی از خودروهای عرضه شده در این طرح هایما 8 است. افرادی که در طرح فروش ایران خودرو برنده هایما 8 شوند، 35.7 درصد سود می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید خودرو هایما 8 با قیمت کارخانه باید تا شنبه بیست و هفتم مردادماه فرصت دارند تا در یکی از بانک‌های عامل حساب وکالتی افتتاح و 230 میلیون تومان به آن واریز کنند. بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی صادرات، تجارت، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده هستند. بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام و انجام قرعه کشی، در صورتی که فرد برنده خودرو هایما 8 شود، سود چشمگیری و فوق العاده‌ای خواهند کرد. زیرا این خودرو با قیمت 1 میلیارد و 860 میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود اما نرخ کارخانه آن 1 میلیارد و 371 میلیون تومان است. بنابراین با شرکت و برنده شدن در این قرعه کشی سود 489 میلیون تومانی نصیب خریدار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

امکان خرید اقساطی خودرو هایما 8 مدل 1402 وجود دارد؟

متقاضیان و علاقه مندان به خودرو هایما 8 می‌توانند در یک روند سریع‌تر و با قیمت ارزان‌تری مدل‌های تولید سال قبل آن را بخرند. مدل‌ 1402 این خودرو با اختلاف قیمت جزئی نسبت به مدل 1403 آن معامله می‌شود.

دریان سفر امید

شخصی که معادل 1 میلیارد و 850 میلیون تومان نقدینگی داشته باشد، امکان خرید صفر کیلومتر این خودرو مدل 1402 را دارد. حتی این امکان هست که فرد با هر مقدار بودجه‌ای، این مدل خودرو را به شکل اقساطی از شرکت‌های لیزینگی خریداری کند و بابت آن ماهیانه 40 میلیون و 856 هزار تومان قسط بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز