چگونه دوربین مخفی در اتاق هتل را پیدا کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شایعات زیادی درباره وجود دوربین‌های مخفی در اتاق هتل‌ها و اقامتگاه‌های مسافرتی وجود دارد که امنیت مسافران را به خطر انداخته است.‌ گزارش‌های متعدد باعث شد پایگاه پلیس دستورالعملی را جهت جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی منتشر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، مهم‌ترین توصیه این است که اقامت‌کنندگان بایستی همواره به اطرافشان دقت کافی را داشته و به‌خصوص مکان‌های رایج پنهان‌سازی دوربین مانند میان کتاب‌ها، آینه‌ها، لامپ‌ها و گیاهان را چک کنند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر برای حصول نتیجه بهتر باید تمرکز بررسی محل اقامت را به مکان‌ها منطقی مانند حمام، دستشویی و اتاق خواب محدود کرد.

راز آسمان پایتخت

یکی دیگر از روش‌های مطمئن، تاریک کردن اتاق‌ها و تاباندن نور چراغ قوه به هر قسمت از آن است، چرا که نور لنز دوربین بلافاصله نور را بازتاب می‌دهد.

در مواردی که نگرانی افراد به وجود آینه‌های دو طرفه ختم می‌شود، انجام آزمایش‌ ناخن بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد. در این آزمایش کافیست ناخن خود را در آینه لمس کنید، در نوع معمولی انگشت به تصویر بازتاب شده خود نمی‌رسد و در غیر این صورت با یک آینه مشکوک مواجه هستید.

از راه‌های پیشنهاد شده دیگر می‌توان به تهیه یک دستگاه آشکار کننده لنز و یا اسکنر وب کم اشاره کرد که با وجود هزینه بالاتر، احساس امنیت کامل را برای ساکنان فراهم می‌کنند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز